Gjest Ts Skrevet 23. januar 2009 #1 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg begynner med første pille på en fredag og når jeg da får mensen ender den på en mandag. Veldig greit! Men nå har jeg fått 21-dagers brett og glemte dermed å ta pillen på fredag etter mens. Jeg tenkte som så at jeg venter en uke til da, slik at jeg fremdeles tar første pillen på en fredag. Men nå har jeg jo fått den "virkelige" mensen.. kan jeg da bare ta tabletter etter 2 dager med blødninger eller må jeg vente til mensen er over for å begynne igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #2 Del Skrevet 23. januar 2009 Les i pakningsvedlegget. I min står det noe om hva man kan gjøre dersom man har glemt pillen. Eller ring legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 23. januar 2009 #3 Del Skrevet 23. januar 2009 Er ikke gravid, men lurte på om det gjorde noe for mensen sin del. eller sikkerheten for å ikke bli gravid de neste ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 23. januar 2009 #4 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvis du har gått uten piller i mer en en uke er du ikke lenger trygg. Bruk kondom i en uke når du begynner på nytt brett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 23. januar 2009 #5 Del Skrevet 23. januar 2009 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå