Gjest Baby-zilla Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Ja, det har seg slik at jeg er veldig baby-syk for tia, slik at det rett og slett plager meg. Jeg vet jo at man ikke må stresse med det, for da er det vanskelig å bli gravid, men hvordan stresse ned? Situasjonen min er at jeg har vært baby-syk i et par år, og endelig ligger alt til rette for at vi skal begynne å prøve. Så jeg er kansje litt for ivrig nå, ser på utstyr og leser alt jeg kommer over, og tenker ikke på annet. Jeg slutta med pillen nå i januar, og har enda ikke fått noe blødning. Og det er litt rart, for vanligvis om jeg glemmer et par piller, så kommer mensen. ( har brukt cerazette, og har ikke brukt å fått mensen) Kan jo være at jeg går og venter på stabil syklus.
Kylling Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Du blir ikke fortere gravid om du lar være å "stresse" med det, så bare stress i vei du. Lykke til.
Lissi Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Ja, det har seg slik at jeg er veldig baby-syk for tia, slik at det rett og slett plager meg. Jeg vet jo at man ikke må stresse med det, for da er det vanskelig å bli gravid, men hvordan stresse ned? Situasjonen min er at jeg har vært baby-syk i et par år, og endelig ligger alt til rette for at vi skal begynne å prøve. Så jeg er kansje litt for ivrig nå, ser på utstyr og leser alt jeg kommer over, og tenker ikke på annet. Jeg slutta med pillen nå i januar, og har enda ikke fått noe blødning. Og det er litt rart, for vanligvis om jeg glemmer et par piller, så kommer mensen. ( har brukt cerazette, og har ikke brukt å fått mensen) Kan jo være at jeg går og venter på stabil syklus. ' Jeg hadde ikke mensen på de pillene? Har du? Jeg fikk ikke den tilbake før det var gått 8 uker. Etter det var jeg veldig fruktbar, men mistet dessverre. Kan gå litt tid før man får blødning på de pillene, men du kan også bli gravid uten at du får mensen tilbake også Så lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå