Gå til innhold

Las Vegas på torsdager tv3

*snuppis*

Anbefalte innlegg

Endelig, jeg fant denne serien veldig bra og har dermed sett de tre siste episodene. Den sluttet utrolig spennende i går, og jeg huket av i kalenderen for neste torsdag. Til min store forskrekkelse ser jeg en reklame for ny serie idag på samme tidspunkt neste torsdag. tull og tøys, dette likte jeg ikke.. Noen som vet om det er pause ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig, jeg fant denne serien veldig bra og har dermed sett de tre siste episodene. Den sluttet utrolig spennende i går, og jeg huket av i kalenderen for neste torsdag. Til min store forskrekkelse ser jeg en reklame for ny serie idag på samme tidspunkt neste torsdag. tull og tøys, dette likte jeg ikke.. Noen som vet om det er pause ?

jeg har fulgt med på denne de sise årene.. dessverre ble serien canceled.. dette var siste episode. MEn det er mulig at en anne kanal gjenopptar serien :) men anbefaler å laste ned eller kjøpe sesongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høø hvordan er det mulig a? det er jo tydelig at det er flere episoder, for den kan jo ikke slutte på den måten. Hvorfor tar ikke tv3 inn flere?? hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canceled?

WTF!?!

Las Vegas er en kul serie, men mistet kanskje litt da han.... eh.... Delfino forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høø hvordan er det mulig a? det er jo tydelig at det er flere episoder, for den kan jo ikke slutte på den måten. Hvorfor tar ikke tv3 inn flere?? hm..

det er ikke Tv3 som ikke tar inn. men NBC som valgte å avslutte serien. det var meningen at sesongen skulle være på 22 ep. men de slutta etter den 19 ep. dere kan lese mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/Las_Vegas_(TV_series)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...