Gå til innhold

Når sendte dere ut invitasjonene...

Anbefalte innlegg

Gjest glad i dag!
Skrevet

og hvor nærme bryllupsdagen satt dere svarfrist?

Skrevet

Vi skal sende ut i begynnelsen av mars og ha svartfrist i juni. Bryllupet er 15. august. Syntes det var greit å være tidlig ute med invitasjoner siden mange planlegger sommerferien sin tidlig. Og så er det greit med tidlig svarfrist for vår egen del, så vi eventuelt kan rekke å etterinvitere de vi har måtte kutte bort på grunn av plassproblemer :)

Skrevet

vi har sendt ut mail til alle for at de skal holde av datoen.

tenker jeg sender ut innbydelsene 3 mnd før, altså begynnelsen av mai, gifter oss 8. august.

jeg er også litt usikker på hva jeg skal sette som svarfrist...4 uker før kanskje...??

Skrevet (endret)

Vi sendte ut litt mer enn 3 mnd før. S.U. var ca 1,5 mnd før bryllupet. Så får vi purret også uten at det blir helt stress :)

Endret av Jade
Skrevet

Er invitert i bryllup i juli, og fikk invitasjon i romjula. Svarfrist 1. mars tror jeg.

Skrevet

Vi sendte invitasjoner i dag og gifter oss 6. juni. Svarfrist 6. april

Skrevet

brullup 20 juni, sendte invitasjonene den 20 januar, svarfrist 1 april.

Skrevet

Vi gifter oss 1 mai, men har ikke sendt ut invitasjonene enda, skal prøve å få dem ut i slutten av neste uke, helst innen 1 ferbruar, og da med frist 15 mars kanskje....

Skrevet

vi sender ut i starten av april, svar i starten av mai, og gifter oss i juni-- alle vet når vi skal gifte oss

Skrevet

Vi sendte ut i januar med svarfrist 1. april. Bryllupet var i juni.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi sendte de ut første uke på januar og gifter oss 30.mai. Siden dette er pinseaften valgte vi å sende de litt tidlig. Svarfrist har vi satt til slutten av februar, men nesten ingen som har svart enda :lur:

Kan man ikke bare svare hvis man vet man skal gå? Uten å vente til siste dag??? Hadde jo vært greit å få satt opp bordplassering ol. etterhvert :)

Skrevet

vi sendte ut invitasjonene lørdag som var, så alle gjestene har fått de nå!

vi skal gifte oss 30.mai og har satt svarfrist 15.mars

Skrevet

Gifter oss 18april. sendte ut invitasjoner 3.5mnd før. svarfrist 1.5mnd før bryllupet

Skrevet

Jeg holder på å sende ut invitasjonene nå i disse dager.

Bryllupet er 20 juni, har satt svarfrist til 1 mai.

Skrevet

Jeg er en av de som nok sikkert sender invitasjonene ut alt for tidlig. Jeg sender de ut rett etter påske og har nok satt svarfristen å i altfor god tid. Svarfristen har jeg satt 3 mnd før bryllupet. Men er litt sånn som trenger god tid på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...