Gå til innhold

ef

Gjest Methuselah

Fremhevede innlegg

Gjest Methuselah
Skrevet (endret)

f

Endret av Methuselah
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Linn_*
Skrevet

Utelukkende positive føleleser :)

Skrevet

Hm. Skulle jeg få noen spesielle følelser av å se akkurat dette bildet ?

Det ser ikke ut til at noen på bildet har det veldig ille, så hva skulle være negativt med det ?

Gjest Methuselah
Skrevet
Hm. Skulle jeg få noen spesielle følelser av å se akkurat dette bildet ?

Det ser ikke ut til at noen på bildet har det veldig ille, så hva skulle være negativt med det ?

Alt man ser gir en eller annen følelse. Bevist eller ubevist.

Skrevet
Får du posetive eller negative føleser når du ser dette

http://www.jamd.com/image/in-search/Kelly+Ripa/#1356g692264

om posetive. hvorfor posetive følelser ?

om negative hvorfor negative følelser ?

Fikk bare positive følelser. Men når jeg tenkte over hvorfor jeg skulle få negative følelser så så jeg uh... bjørnen. Er det derfor du spør? ;)

Gjest Methuselah
Skrevet (endret)

f

Endret av Methuselah
Skrevet
Jeg spør fordi jeg lurer på om det er folk på dette forumet som ikke er i stand til å føle

Jøss, det var jo generaliserende! Så hvis man ikke får særskilte positive eller negative følelser når man blir satt overfor et bilde av en lekebjørn og to unger, så er man følelsesløs?

Jeg er ganske så følsom (har blandt annet grått en skvett under ulike reklamefilmer, dessverre) men dette bildet satte ingen emosjonelle følelser i sving.

Er jeg ute av stand til å føle? ;)

Gjest Methuselah
Skrevet (endret)

fe

Endret av Methuselah
Gjest Infralove
Skrevet

Hehe, eg følte ingenting då eg såg bilde. Er det vanleg å føle for kvart einaste bilde og ting man ser på?

Gjest Langsyne
Skrevet (endret)

Jeg føler at gleden sprer seg i gjennom hvert minste lille hulkerom i kroppen min og skaper et lite hopp, dypt inn i min positive, lille skjøre hjerterot og spiss. Hjernebarken, smilehullet og alt sammen overstrømmes av positiv energi. Rommet svever! Jeg er fri! Jeg må kjenne på min arm! Jeg kjenner gleden. Gjør ikke du? Klyp meg!

Endret av Langsyne
Skrevet
Alt man ser gir en eller annen følelse. Bevist eller ubevist.

For noe tull.

Som sagt: Hva er det ved dette bildet som gjør at man skal føle noe som helst ?

Og siden det ser ut til å være et bilde hvor alle har det hyggelig,: Hvorfor spør du om man får negative følelser ?

Hva vil du egentlig med dette ?

Skrevet
Var ikke det jeg mente.

Hva i alle dager mente du da?

Skrevet
Jeg føler at gleden sprer seg i gjennom hvert minste lille hulkerom i kroppen min og skaper et lite hopp, dypt inn i min positive, lille skjøre hjerterot og spiss. Hjernebarken, smilehullet og alt sammen overstrømmes av positiv energi. Rommet svever! Jeg er fri! Jeg må kjenne på min arm! Jeg kjenner gleden. Gjør ikke du? Klyp meg!

Fnis! :fnise:

Skrevet
Jeg får utelukkende en negativ følelse når jeg leser det du har skrevet. Det er gjennomsyret av stygge skrivefeil.

Samme her, men tenkte jeg skulle spare meg :ler:

Gjest Methuselah
Skrevet (endret)

fe

Endret av Methuselah
Skrevet

Det var vel du som startet den andre tråden om Kelly Ripa også kanskje? For da vil du vel at vi skal si at hun er stygg og ekkel, slik som du synes fordi du har en samboer som samler på bilder av henne (eller noe sånt..)

Gjest Methuselah
Skrevet
Det var vel du som startet den andre tråden om Kelly Ripa også kanskje?

Nei det var ikke meg.

Skrevet
Nei det var ikke meg.

Ok, da beklager jeg. (Ser jo også nå at du har skrevet i den andre tråden og skjønner at det ikke var deg som startet den.) Jeg syntes bare det var litt merkelig at en person som ikke er særlig kjent i Norge får to tråder på KG. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...