Gjest datajente (ikke innlogget) Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Hei! Jeg har plutselig fått lyst til å farge håret mitt. Nå er det mellomblondt med lyse striper, og jeg vil at det skal bli mørk blondt eller lys brunt (ala Jennifer Aniston). Vanligvis ville jeg gått til frisøren, men har ikke tid til det og vil spare penger. Har noen tips til en bra hårfarge??
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Hei! Jeg har plutselig fått lyst til å farge håret mitt. Nå er det mellomblondt med lyse striper, og jeg vil at det skal bli mørk blondt eller lys brunt (ala Jennifer Aniston). Vanligvis ville jeg gått til frisøren, men har ikke tid til det og vil spare penger. Har noen tips til en bra hårfarge?? Depend blekemiddel! man får skikkelig blondt hår! men siden du har så blondt, kan du ikke sitte så lenge. Men den er kjempebra og helt trygg!
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Depend blekemiddel! man får skikkelig blondt hår! men siden du har så blondt, kan du ikke sitte så lenge. Men den er kjempebra og helt trygg! oj.. svarte feil.. var ment for at denne skulle på en annen tråd;)
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Hei! Jeg har plutselig fått lyst til å farge håret mitt. Nå er det mellomblondt med lyse striper, og jeg vil at det skal bli mørk blondt eller lys brunt (ala Jennifer Aniston). Vanligvis ville jeg gått til frisøren, men har ikke tid til det og vil spare penger. Har noen tips til en bra hårfarge?? Loreal preference gå for nr 6 eller 7 (nr foran pakka) tallene bak kan du se hva betyr i fargevalg boka;) men jeg tror nr 6 er en slags mellombrun, for nr 7 er mørkblond. Men da vet du iallefall hva numrene betyr slik at du ikke får for mørkt hår;) fargen blir kjempefin i allefall =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå