Gå til innhold

Hvordan kan dere mene?

vl800

Anbefalte innlegg

Jeg beklager, men hvordan går det ann å si at det er som å ha sex med en liten gutt/jente hvis man har barbert bort alt nedentil.

Det har jo absolutt ingen ting med det og gjøre.

Skjerp dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fuglehue

Skjerpe seg?? Hår er en del av utviklingen, det bør si litt, at små jenter er hårløse der nede. Syns begge deler er pent, enten ikkeno, eller en stripe men følte meg mye mer "voksen" og tissedama mi ser mye mer attraktiv ut nå. Hver sin smak vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man assosierer hårløse menn/damer som småbarn, det er det virkelig dere som har et problem. Ikke de som har tatt håret. Det har noe med hygiene å gjøre. Dessuten så er det mye penere med frisert underliv , en med en hel skog i trusa. Men selvfølgelig så er det smak og behag. Men det har jo ikke noe med små barn og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ØHH!!!

Helt enig! Et håpløst argument.

Men det er også argumentet med hygiene.

Men velvære, smak og trivsel kan brukes. Vasken må gjøres godt nok uten hår som med hår.

Smaken er som baken.....

:lol:

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg har merket at de blander in barn i dette.

Og det er faktiskt mere hygienisk utenhår enn med hår. Det er greit at det er et oppbrukt argument, men det er et argument.

Sånn er det bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men så er det også det at andre ikke tenker så mye på hva slags buskas folk har i trusene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Hvor gøy er det for dem som lar håret gro å høre nedsettende kommentarer om "buskas i trusa"?

Hva jeg gjør, er irrelevant.

Synes man skal snakke litt mer respektfullt om temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er faktiskt mere hygienisk utenhår enn med hår. Det er greit at det er et oppbrukt argument, men det er et argument.  

Sånn er det bare

Ja, det argumentet har vært brukt mange ganger, men jeg har enda til gode å se dokumentasjon på dette........

*venter i spenning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en godt voksen dame liksom bli til et barn bare fordi hun har fjernet kjønnshårene?

Det blir jo som å si til en dame som ikke er barbert, at eneste grunn til at du ser kvinnelig ut er fordi du har hår på musa.

Da tipper jeg hun hadde blitt glad :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Det kan vel være at noen forbinder voksne kjønn med hår mens de forbinder hårløse kjønn med før-pubertet. I alle opplysningsbrosjyrer m.m. står det da at "når man når puberteten skjer det visse forandringer...hår på området rundt kjønsorganet..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener fortsatt at det er de personen som greier å assosiere dette med små barn som har et problem , ikke de som barberer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ØHH!!!
Det kan vel være at noen forbinder voksne kjønn med hår mens de forbinder hårløse kjønn med før-pubertet. I alle opplysningsbrosjyrer m.m. står det da at "når man når puberteten skjer det visse forandringer...hår på området rundt kjønsorganet..."

JA

hår på området rundt kjønsorganet.... etc etc etc etc etc etc. Det er veldig mye som skjer med kroppen i puberteten og hår på kjønnsorganet er kanskje det minste. :o Ihvertfall var det sånn til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Jeg mener fortsatt at det er de personen som greier å assosiere dette med små barn som har et problem , ikke de som barberer seg.

Man trenger vel ikke å stå til rette for sine assosiasjoner?! Hvis jeg forbinder måker med bursdagsfeiring, så kan vel ingen si noe på det :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ØHH!!

Man trenger vel ikke å stå til rette for sine assosiasjoner?! Hvis jeg forbinder måker med bursdagsfeiring, så kan vel ingen si noe på det :o

Kanske psykologen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Embla, det finnes faktisk lovreguleringer på det området også, det er ikke lov å markedsføre varer som ikke har noe med hverandre å gjøre f eks en kalkun og et teppe, slik man kan i USA, man bestiller tepperens og får krydder til tanksgiving i tillegg. Det er derfor usa er et forbrukssamfunn, men det er en annen diskusjon. I Norge skjønner du Embla.... der vil vi ikke ha det sånt, der har bare varer som har noe med hverandre å gjøre tillatt markedsført.... f eks peppes har sett sammenhengen mellom dvd-filmer og american way pizza, men rimi har ikke lov å markedsføre tyvepakning og sixpack rusbrus som helgeutstyr.

Å si at man ikke kan ha assossasjoner??? Hallo??? Hele politikken er styrt sånn! Ta f eks nullvisjonen. Nei forresten...orker ikke.... jeg får helt kløe av å tenke på det, en gang fikk jeg elveblest av å fundere på åpningstidene... og jeg skal ikke begynne noe tankespinnerier nå...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er det værste jeg har hørt.... mange reklamer har blitt forbudt fordi den assossierer til ting som ikke er lovlig... F eks Hansalogoer på fotballdrakter. Gi meg en god grunn til hvorfor det er forbudt!

Jeg synes det er litt småelig jeg...når folk snakker mot bedre vitende!

Hvorfor ville man f eks forby cannabislogoer?

Eller nazieffekter, dersom den ikke kan forbindes med noe som helst!

Dengang kvinnen Killigreen var politimester i oslo var det en dag forbudt å bruke gule T - skjorter pga et kinesisk statsbesøk....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt gjelder den assosiasjoner innen markedsføring, men om jeg assosierer fluer med bananer kommer ikke onkel politi og tar meg for det!

Hva i all verden har markedsføringsloven med saken å gjøre uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...