Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Janna
Skrevet

Eller har du glemt hvordan du gjorde det? :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter 6 år er det nok sjelden at jeg pynter meg BARE for ham.

Men jeg pleier å kle meg pent når vi skal ut sammen (kino e.l.).

Hjemme holder vi stort sett på med et eller annet søl (maling, snekring o.l.) og da passer det heller dårlig å trippe rundt i skjørt og stiletthæler :ler: .

Men jeg vet hva han liker og pynter meg gjerne litt når det er noe spesielt.

Gjest Tristessa
Skrevet

Pynter meg nok mer for min egen del, vil jeg tro. Men jeg lar selvfølgelig være å gjøre helt disgusting ting eller å daffe rundt med fett hår og null sminke foran stakkaren. Dette har imidlertid mer å gjøre med mitt syn på hvordan jeg skal kle meg.

Skrevet

Ja, jeg pyner meg for Bananmannen til hverdags....

Vel, det gjelder jo ikke alle dager, siden vi også driver med div. oppussing her hjemme.

Og ja, Bananmannen setter pris på at jeg pynter meg pga ham.

Gjest Lille My...
Skrevet

Ja, det gjør jeg. BVi har vært sammen i 6 år, og dette er like viktig, om ikke ennå viktigere nå. Etter hvert som årene går er mann ikke SÅ stormforelsket lenger, men viktig å holde på gnisten alikevel.

Jeg kan pynte meg med sexy undertøy og klær for han...hjemme....

Det kan det bli mye spenning og romantikk av... :wink:

Skrevet

Å ja... stadig vekk faktisk. En annen sak er om han ser det. Det gjør han ikke alltid nemlig...

Suz :wink:

Skrevet

Sikkert ikke ofte nok. Kunne iallefall tenkt meg at jeg hadde hatt litt mer tid til slikt.

Men jeg trøster meg med at min mann liker meg aller best nydusjet og naken, og det tar ikke så lang tid.

Gjest vampie
Skrevet

jeg bor med en fyr men jeg pynter meg for meg selv

Skrevet

Dette faller vel kanskje litt utenfor, men hvorfor mener så mange at man ikke kan vise seg for kjæresten sin uten sminke??

Gjest Tristessa
Skrevet

Tuddelidu: Jeg skrev her i tråden at jeg ikke pleier å vise meg uten sminke. Det betyr ikke nødvendigvis at dette aldri skjer, men jeg foretrekker jo å se litt våken ut. En ting er den første halvtimen eller så om morgenen, noe annet er å gå slik dag ut, dag inn.

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg går gjerne uten sminke (bruker ikke sminke hver dag uansett) forran min samboer, og kan daffe rundt uten rent hår og i "rufseklær" om det er det jeg vil.

Jeg kan pynte meg med sminke, fikse håret og kle meg fint også. Pynter meg ikke så ofte "utenpå" bare sånn hjemme, men om vi skal ut (om så bare på butikken) så gjør jeg det gjerne. Hjemme pynter jeg meg heller under klærne, med noe spennende undertøy.... Sånn av og til. Ikke så ofte at han rekker ta det som en selvfølge, men akkurat ofte nok til at han setter stor pris på det.

Fant noe spennende da jeg lette etter noe helt annet på soverommet i går, som kunne passet fint som "bursdagsgave" på mandag. Bare så synd at jeg får mensen i morgen, og sammen med minimalistisk, hvitt, så passer det dessverre dårlig... Om ikke i dag?

Pynte seg, det kan være så mangt.

Jeg har ingen problemer med å la ham se meg som jeg er, men, jeg pynter meg ikke for meg selv, jeg pynter meg for ham. for at han skal like det han ser, eller for at han skal kunne være stolt av meg ovenfor andre. For min egen del... hvorfor pynte meg for meg selv? Jeg vet hvordan jeg føler meg. Joda, jeg kan kanskje føle meg bedre med rent hår om jeg har lyst til å dusje, men inni meg vet jeg at slik jeg føler meg, slik føler jeg meg, om jeg er sminket eller ei.

Gjest Milah
Skrevet

Jeg pynter meg ofte for kjæresten min... For meg føles det best hvis jeg er litt fin når vi er sammen.. Og han pynter seg for meg også, så begge er opptatt av det..

Men det hender jo selvølgelig at jeg ikke gidder å vaske håret, og bare daffer rundt i koseklærne mine uten sminke..

Skrevet

Tristessa: Det var ikke "slemt" ment, altså, håper ikke du trodde det :(

Av og til føler jeg meg bare veldig "dum", fordi jeg aldri sminker meg, og "alle" andre gjør det :cry:

Lurer på om det er noe "galt" med meg, og om det er "synd2 i kjæresten min, ettersom "alle andre" pynter seg for kjærestene sine (Det gjør jo jeg også, jeg sminker meg bare ikke)

Men nå har jeg vel sutret nok :kgsmil:

Skrevet

Hmmmm.......

Sist jeg var hos frisøren..........

...brukte masse hundrelapper, klippet av meg an halvmeter med hår, farget og stripet, kjøpte meg nye klær og pyntet meg......

Tror dere han så det........?? :murvegg:

Gjest Embla s
Skrevet
Hmmmm.......

...brukte masse hundrelapper, klippet av meg an halvmeter med hår, farget og stripet, kjøpte meg nye klær og pyntet meg......

Eh... Jeg tror og gjetter på...NEI!! :roll:

Jeg pynter meg etter hvilket humør jeg er i - noen dager har jeg lyst til å pynte meg, andre dager ikke. Uansett hvem som ser meg!

Skrevet

Ja, jeg pynter meg når humøret tillater det.

Skrevet
Hmmmm.......

Det synes jeg var litt sørgelig?!

Kanskje han trenger briller? :blunke:

Skrevet

Eh... Sist kjæresten min var hos frisøren var det jeg som ikke så at han hadde klippet seg.

Ellers pynter jeg meg for ham når det passer, men går ikke med sminke hver dag. Da ville huden min takket for seg.

Skrevet

Pynter meg både for min egen del og for sambo sin del.

Liker ikke joggebukser og bruker det kun til arbeidsbruk. Får angst av tanken på å gå i butikken i joggebukse... :ler:

Det betyr derimot ikke at jeg overpynter meg... Går normalt kledt, er ren og pen (???) og lukter godt. :ler:

Hva som er pent er jo en smakssak. Sambo synes jeg er lekker i både shorts og skjørt. :lol:

Sminke bruker jeg så og si aldri. Ansiktet mitt vil rett og slett ikke ha det. Går heller sminkeløs enn med trynet fullt av kviser. :roll:

Maskara går greit en gang i blant, men siden jeg hater den løsvippe-effekten som dukker opp selv om jeg ikke bruker det, går det lang tid mellom hver gang.

Men har aldri fått noen bemerkninger om at jeg ikke bruker noe. Enkelte har til og med trodd at jeg har hatt sminke på selv om jeg ikke har vært i nærheten en gang. :lol:

Liker trynet mitt slik det er, og heldigvis har sambo samme smak. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker ikke sminke til hverdag, men pynter meg når vi skal noe spesielt. i Hjemmet bruker jeg joggebuke og stor genser og ullstrømper fryser mye :hoho: Han er heldigvis ikke opptatt av at jeg skal pynte meg. Jeg hadde blitt gal om jeg måtte pyntet meg for å bare være hjemme sammen med han, tar vekk litt av hjemmekosen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...