Gå til innhold

Gravering i forlovelsesringer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Graverer dere navn og dato i forlovelsesringer ?

(sambo mener at man ikke gjør det, og jeg mener at

man gjør det...)

:sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har gravert inn navn og dato i forlovelsesringene. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har også gravert inn navn og dato, og tror det er ganske vanlig. Det som kan variere er om man bare har forlovelses-/giftedato, eller begge deler. Teksten din..., din for evig..., kan også variere.

Skrevet

Vi har skrevet "Din..." og kommer til å skrive inn bryllupsdato til bryllupet.

Skrevet

Litt tidlig med gratulasjoner enda

Vi har bare "snakket om det" .. :wink:

Skrevet

Vi har gravert inn forlovelses dato og navn. Vi har også plass til bryllupsdato.

Skrevet

Mannen min hadde på forhånd gravering inn navn og dato for forlovelsen i våre forlovelsesringer. Disse ble også brukt som gifteringer.

Synes det er hyggelig å ha navn og dato i dem jeg!

Skrevet

Syns det skal være navn og dato i dem jeg.......

Her er det bare jeg som har ring og i den står det Din ***** 24.12. 2002

Gjest Tabby
Skrevet

Vi har ikke gravert inn noe i våre forlovelsesringer.

Skrevet

Vi har navn, dato og evighetstegn i våre ringer.

Skal også bruke de som gifteringer, og da graverer vi inn den datoen i tillegg.

Skrevet
Hvordan ser evighetstegnet ut?

Som et liggende 8-tall.

Skrevet

hei vi har gravert din ...... og forlovelsesdato i ringene. og da vi skal gifte oss skal vi bruke de samme ringene

Skrevet

Vi graverte "Din ..... 6~7~99" og nå er jeg kjempe lei meg for at det ikke er plass til bryllupsdatoen i min ring. Tror vi kommer til å levere den inn og fjerne det som står i den og gravere på nytt i en font som gjør det mulig å få plass til bryllupsdatoen i tillegg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi graverte inn navn og dato i forlovelsesringene, og da vi giftet oss kjøpte vi nye ringer med navn og bryllupsdato.

Forlovelsesringene er lagt i smykkeskrinet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi bestilte ringer i dag, og vi tar en type "evig forlovelse". Altså uten bryllup i enden.

Vi skal få inngravert i min ring: hans fornavn.

I hans ring: mitt fornavn.

Ikke noe mer.

Skrevet

Vi graverade in "Æ ælske dæ 21/12 2001" i förlovningsringarna. Enligt svensk sed har jag en vigselring också. I den står det "NAMN 02.08.02".

Min man har samma ring som förlovnings- och vigselring, han slipade bort guldmärket och fick plats med all text. I hans ring står nu "Æ ælske dæ 21/12 2001 NAMN 02.08.02".

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har både forlovelsesdato, og nettopp fått gravert inn bryllupsdatoen vår også. Har ikke sett dem ennå, for min ring har fått diamanter også, så jeg gått med på å ikke se den før bryllupsdagen. Gleder meg!! :D

Gjest Hilde
Skrevet

Venninnen min og mannen har gravert inn "Din elskede" i sine ringer ... kjempevakkert synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...