Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #1 Del Skrevet 23. januar 2009 er det sant at gutter går av skaftet når de ser noe rødt? har hørt at det fungerer tiltrekkende på gutter, ville det kanskje vært taktisk å ta på seg noe rødt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #2 Del Skrevet 23. januar 2009 Nei. Gutter er helt normale mennesker, som jenter og kvinner. De er like forskjellige som oss, og reagerer helt individuelt på det de ser. (Som rødt.) Men hvis du er pen i rødt, så bruk det. Bare husk at en gutt /mann ikke er en forutsigbar maskin som ønsker sex med alle i røde klær. De blir tiltrukket av forskjellige ting, som oss. noen ser på kroppen, andre smilet. Noen ser på oppførsel, andre på hva som blir sagt. Så en enkel abc oppskrift finnes nok ikke. Da hadde verden vært kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest g19 Skrevet 23. januar 2009 #3 Del Skrevet 23. januar 2009 Sexye kvinnfolk i rødt skulle vært forbudt i trafikken, mister helt konsentrasjonen jeg Så svaret for min del er ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #4 Del Skrevet 23. januar 2009 Det er påvist at menn blir seksuellt tiltrukket av kvinner i rødt, ja. Men de blir ikke helt ville av det, nei Det er snakk om en minimal effekt, og det er ikke alle menn det gjelder på en gang. Som all annen statistikk, er det alltid en god del som avviker fra normalen. Og så må du huske på at om du ikke kler rødt, så vil dette virke avtennende igjen Jeg ser veldig rødmusset ut i ansiktet om jeg går med rødt. Og rødmussethet er ikke sexy. Så rødt på meg er direkte turn-off for de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #5 Del Skrevet 23. januar 2009 Det har ingenting med det og gjøre men rett og slett at rødt er den farge som blir oppfattet først av øyet. Om du står foran en forsamling vil du mest trolig se de som har røde klær på seg først. Som oftest derfor røde kjoler og rød leppestift er populært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCanCan Skrevet 23. januar 2009 #6 Del Skrevet 23. januar 2009 Det tror jeg kommer an på personen, og om den har riktig rødfarge Men det sies i enkelte "moteblader" at dette liksom skal tiltrekke det motsatte kjønn. Hehe.. Kanskje, ved første øyeblikk fordi det er en litt "agressiv" farge, men hvis han fortsetter å studere jenta inni kjolen ville man vel tenk sitt uansett med tanke på denne rødfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bella_* Skrevet 24. januar 2009 #7 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er også fordi rød er en varm farge. Vi trekkes mer mot varme enn kalde farger. Det oppfattes også først av øyet. Men det er vel også at rødt symboliserer lidenskap, kjærlighet, osv. i kulturen vår. Derfor oppfatter vi det som mer innbydende når en kvinne har rød kjole, istedenfor f.eks. blå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 24. januar 2009 #8 Del Skrevet 24. januar 2009 Tror det kommer mest an på personen som bærer den røde kjolen isåfall. Alle menn liker blide og glade jenter, vel? Det nytter ikke å kle seg i rødt hvis man er en ufordragelig surpomp. Eller som sagt før her, hvis man ikke kler rødt. Så det er ingen automatikk i dette. Men om sjansen er større hvis du kler rødt og i tillegg oppfører deg som ei glad og sjarmerende jente, ja det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 24. januar 2009 #9 Del Skrevet 24. januar 2009 Alle kler rødt. Det finnes mange forskjellige rødfarger - kalde (bringebærfarget) og varme (jordbærfarget). Jeg får mer oppmerksomhet når jeg går kledd i rødt. Det er helt uomtvistelig. Når det gjelder rødt undertøy ser en del menn på det som at man er klar for sex, ikke bare kledd av praktiske årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCanCan Skrevet 24. januar 2009 #10 Del Skrevet 24. januar 2009 Alle kler rødt. Det finnes mange forskjellige rødfarger - kalde (bringebærfarget) og varme (jordbærfarget). Jeg får mer oppmerksomhet når jeg går kledd i rødt. Det er helt uomtvistelig. Når det gjelder rødt undertøy ser en del menn på det som at man er klar for sex, ikke bare kledd av praktiske årsaker. Jada, folk får nok i tilfeller mer oppmerksomhet av at noen bærer fargen rød, men da ikke pga utseendet hver eneste gang, men ofte pga av fargen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå