Gå til innhold

Brystforstørring,SMÅ BARN hjemme!

Gjest Gjest_fiducia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_fiducia_*

Hei

I begynneglsen av februar så skal jeg brystforstørres.

Begynner å grue meg litt nå kjenner jeg!

Jeg er ikke en A cup en gang, så dette er etterlengtet!

Jeg ser at flere her inne har vært igjennom en slik opr.

Det jeg er mest spent på er hvordan tiden etterpå blir. Jeg har tvillinger på 2 år hjemme, og lurer på hvordan det blir med løfting etc. De er jo overalt. Og av kirurgen har jeg fått streng beskjed om å ikke få slag og støt mot brystet den første mnd.!!Er jo livredd for at de små skal komme borti meg nå!!;)

Hvordan har dere andre med små barn opplevd dette???

Noen som vil dele erfaringer?

Jeg vil også skrive en PM til noen som har gjennomgått en slik operasjon;)

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

I begynneglsen av februar så skal jeg brystforstørres.

Begynner å grue meg litt nå kjenner jeg!

Jeg er ikke en A cup en gang, så dette er etterlengtet!

Jeg ser at flere her inne har vært igjennom en slik opr.

Det jeg er mest spent på er hvordan tiden etterpå blir. Jeg har tvillinger på 2 år hjemme, og lurer på hvordan det blir med løfting etc. De er jo overalt. Og av kirurgen har jeg fått streng beskjed om å ikke få slag og støt mot brystet den første mnd.!!Er jo livredd for at de små skal komme borti meg nå!!;)

Hvordan har dere andre med små barn opplevd dette???

Noen som vil dele erfaringer?

Jeg vil også skrive en PM til noen som har gjennomgått en slik operasjon;)

Tusen takk!

Nå er det en god del år siden jeg tok operasjon, men du bør respektere legens råd og overlate det meste med barna til din mann/samboer. Tror ikke engang jeg vasket gulv e.l. etterpå de første ukene heller - mao husmorferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pastapesto

Hei!

Jeg er sååå spent på hvordan det går med deg, jeg har lenge lurt på om jeg skal gjøre dette selv. Du kunne ikke legge ut noen bilder av deg etter inngrepet, så vi kan se hvordan det blir? Spesielt spent på å se hvor mye strekk det blir rundt niplene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninen min hadde baby på punktet hun tok så mannen tok ut permisjon om jeg ikke husker feil. Hun kunne jo ikke løfte, ikke dytte, ikke anstrege seg, ikke ligge på magen og helst egentlig sitte/ligge på ryggen eller gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok silikon i juni 2008 og angrer ikke et sekund!

Legen min var også veldig streng med at jeg ikke kunne løfte, få slag eller anstrenge meg de første ukene. Noe jeg fulgte sånn delvis. Slag og trening var jeg veldig obs på, for ville jo ikke at implantatene skulle "rives" fra såret sitt.

Jeg ville ha anbefalt å ha noen hos deg i allefall de første to ukene, slik at de kan ta seg av barna. Du kan ikke løfte armene, og ikke bruke brystmusklene, så du kan jo hverken løfte barna, strekke deg etter de, eller bøye deg frem for å hjelpe til med å ha på sko osv. Det å bøye seg frem var sinnsykt vondt i en ganske god stund, og jeg ble ofte svimmel.

Jeg hadde tatt meg ut ferie i 3 uker og trengte hver en dag for å komme meg på. Så å gå igjennom den "recovery"tiden med små barn, den misunner jeg deg ikke akkurat! Men det kan jo være mye bedre til deg:)

Grunnen til at du ikke skal bruke armene og brystmusklene er at du kan rive løs implantatene som holder på å gro fast. Gjør du dette noen ganger gror implantatene fast på forskjellige plasser og du kan få endel arrvev. Mye arr vil igjen føre til at puppene dine blir harde, noe som ikke er å anbefale akkurat:P

Bare å sende meg en PM om du har spørsmål:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...