Gå til innhold

Størrelse på damers bryster

Anbefalte innlegg

Gjest Patently Alpha Male
Skrevet

- Damer må ha store pupper, jeg føler meg ikke som en skikkelig mann hvis jeg går ved siden av ei med små pupper.

- Damer med små pupper er ikke skikkelige kvinner, de har lavere intelligens og er ikke alphafemale.

- Damer med små pupper tjener mindre på fotomodelloppdrag, de er ikke sexy.

- Kjæresten min har D-cup, kunne ikke falt meg inn å falle for en med mindre pupper enn hennes.

- Hun må ha store pupper for jeg vil kunne gå i bar overkropp uten at jeg har større mantits enn henne.

- Jeg scanner rommet etter jenter med store pupper for det er så sexy, jeg dumpa ei fordi hun hadde for små pupper en gang.

Dette må vel være ok tanker for oss gutta å strø rundt oss med, eller hur? Kan det holdes mot oss dersom vi faktisk tenker/føler det slik av og til.. ?

Jeg synes absolutt det er helt kurant. Vi gutta snakker mye om slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er vel ikke i stand til å tenke bedre en du gjør...men du er ikke ett menneske jeg ville hatt i mitt liv..da jeg ikke ser på mennesker som objekter..og ikke er jeg så usikker på meg selv at jeg trenger noe objekt som ser slik eller slik ut i livet mitt, for at jeg skal føle meg bedre..

Regner med at det enten er ironi..eller at ikke er særlig gammel...eller videre inteligent..hvis du tror det er kroppen livet handlet om så får du en overaskelse mens du og din kjære eldes:) lykke til med å bli voksen.

Skrevet

Ironisk at du kaller deg Alpha Male når du må ha ei dame med store pupper ved siden av deg for å kunne føle deg som en skikkelig mann...

Skrevet

Det er jo egentlig en litt interessant post - om enn den er skrevet i en kvasiprovosernede form Du tenker på "høyde på menn" tråden, ikke sant, hvor kvinner hevder omtrent disse tingene om høye menn. Så er spørsmålet, hvorfor er det greit at kvinner vurderer menn etter høyde, men ikke greit at menn vurderer kvinner etter ... BH størrelse?

Jeg tror det spørs bl.a hvor bastant og ureflektert det er

f.eks.

- Jeg liker store pupper

- Jeg synes det er sexy med store pupper

- Jeg føler meg mer maskulin sammen med en dame med store pupper

- Damer med store pupper kan i blant få fordeler i samfunnet fordi menn er så fascinert av dem

- Jeg er glad for at kjæresten min har store pupper. Jeg hadde likt henne uansett, men det er en fin bonus.

- Det føles litt rart hvis jeg har større "pupper" enn hun jeg er sammen med

- En gang hadde jeg en ONS som ikke hade pupper i det hele tatt. For meg var det en skikkelig turn-off

må da være greit å si - omtrent.

Men du er inne på noe - det er mindre stuerent enn å kommentere høyde eller skostørrelse. Husk at du er på "kvinneguiden" da. På "mannsguiden" er stemningen kanskje en litt annen ;)

Gjest Patently Alpha Male
Skrevet
Men du er inne på noe - det er mindre stuerent enn å kommentere høyde eller skostørrelse. Husk at du er på "kvinneguiden" da. På "mannsguiden" er stemningen kanskje en litt annen ;)

Haha.. Hvem er disse betadamene (for ikke å snakke om omega) som sier at det er en sammenheng mellom en manns skostørrelse og staken hans? Jo, det skal jeg fortelle deg, gratis tips fra meg: Det er uerfarne damer, naturligvis med under middels bryster, som har snappet opp noe som liksom skal være sant (de har ikke peil fra eller til selv, men "alle" sier jo det), og sprer det videre så de liksom skal virke "kule", "erfarne" og "in the know".. På den måten håper de å inkluderes hos andre damer, få aksept, være en av dem (de kule med de over middels brystene).

At samtlige leger som jobber med feltet sier at det er null beviselig sammenheng betyr ingenting, så lenge det å hevde dette er "det riktige" å si, og liksom beviser at de har peil og er erfarne..

Yeah right. Og samme med de som bitcher om dette med høye - usikre fe alle sammen, som liksom må lufte med de andre damene hvor mye høyere typen er, for da håper de å få aksept, selv om alle med et minimum av menneskelig innsikt jo skjønner med en gang at disse damene er dypt usikre, og gjør hva som helst for å prøve å få aksept fra andre damer - f.eks. å være sammen med menn bare pga noe veldig synlig så som høyde, og å skryte av at de dumper andre menn fordi de "var for lave" for dem.

Usikkerhet, usikkerhet, usikkert - som stråler ut fra disse. Og hvorfor? Jo, fordi de har MINDRE ENN MIDDELS BRYSTER. Og derfor har sånne mindreverdighetskomplekser som de må kompensere for.

Enhver ekte alpha ser gjennom disse pinglenes oppmerksomhets- og akseptjakt med en gang, flirer litt hånlig (helst ikke så mye at andre ser det) av dem, og holder seg til sin ekte, naturlige STORbrystede dame.

Dette er så innlysende at jeg kan ikke fatte ikke flere av dere damene i forumet snakker om det. Kanskje fordi de fleste av oss som er sammen med og nyter de storbrystede, er opptatt mesteparten av tiden med å kose med dem - begrave ansiktet mellom de store herlige brystene deres osv. (Nå er dama mi på besøk hos bestemoren sin i hjembygde - gamla ligger på dødsleie, antagelig - men så snart hun er tilbake så skal jeg love at dere ikke hører mer fra meg igjen på en stund, i alle fall.. ;-)

Alle kompisene mine har i alle fall for lengst funnet ut at om de skal ha ei dame uten issues, så må de finne ei med store, duvende, naturlige bryster - de har alltid godt humør, er herlige og avslappede, og føler ikke at de må bevise noe som helst for noen.

Sayonara og cheerio folkens - smil til livet og vær glade, og håper dere har en like god dag som meg! ;)

Skrevet (endret)

Det var jo kjekt at du har funnet deg en dame etter din smak da :)

Men hvorfor dumpet du hun jenten med små pupper? Eller rettere sagt; hvorfor ble du sammen med henne i utgangspunktet? Hadde hun jukse-innlegg i BH-en som du ikke oppdaget før etter dere ble sammen? Merket du ikke at IQen hennes var merkelig lav før dere ble sammen? For ikke å snakke om den stusselige modellønningen hennes? Men den deler hun gjerne ikke før hun har vært sammen med mannen en stund.

Endret av Jade
Skrevet

Hvordan tror dere det er å være en smart oppegående kvinne med store bryster, når de mennene som tenner på det ofte høres ut som AlphaBikkja vår her?

For øvrig, det er ikke sant at det ikke er legitimt å snakke om kvinners bryststørrelse.

Jeg har aldri opplevd å være på byen og IKKE fått kommentert, "Fy faan så svære pupper du har!" "Er de ekte!" osv... Og jeg kler meg ikke spesielt utfordrende.

Mine tanker rundt puppestur.

Skrevet

Nei, for all del. Du må da få ha dine preferanser. Og spre dem til hvem du vil.

Men, da bør du også skjønne at den dagen du faller pladask for ei med små pupper blir du sannsynligvis dumpa så det ljomer etter når hun finner ut hvilken fetish du egentlig har ;)

Skrevet

Er det en parodi på tråden om høyden på menn? Syns jeg kjenner igjen argumentasjonen. :)

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet (endret)
- Damer må ha store pupper, jeg føler meg ikke som en skikkelig mann hvis jeg går ved siden av ei med små pupper.

- Damer med små pupper er ikke skikkelige kvinner, de har lavere intelligens og er ikke alphafemale.

- Damer med små pupper tjener mindre på fotomodelloppdrag, de er ikke sexy.

- Kjæresten min har D-cup, kunne ikke falt meg inn å falle for en med mindre pupper enn hennes.

- Hun må ha store pupper for jeg vil kunne gå i bar overkropp uten at jeg har større mantits enn henne.

- Jeg scanner rommet etter jenter med store pupper for det er så sexy, jeg dumpa ei fordi hun hadde for små pupper en gang.

Dette må vel være ok tanker for oss gutta å strø rundt oss med, eller hur? Kan det holdes mot oss dersom vi faktisk tenker/føler det slik av og til.. ?

Jeg synes absolutt det er helt kurant. Vi gutta snakker mye om slikt.

Artig, artig, ja,ja, dette innlegget sier jo sitt om denne mannen, og han får meg bare til å sette enda større pris på min egen mann :yvonne:

Endret av mrs_bond
Skrevet (endret)

:fnise:

Hadde ikke sett tråden om høye menn... Men skjønner litt mer av denne tråden nå..

Endret av cypress
Skrevet

Dette er vel noe av det dummeste jeg har lest. Sannsynligvis av en mann som har latt seg provosere.

Dessuten er jeg lei av såkalte "alpha males", dvs menn som kaller seg det. En virkelig "alpha male" har ikke behov for å påstå at han er det. Men det er tydeligvis nok av menn som vil være det, og som tror de er det.

Hilsen kvinne med store pupper, og som har mann som er to cm høyere enn seg.

Gjest Våkne da
Skrevet

Se her:

Tråden "Høyden på menn"

Denne tråden om størrelsen på damers bryster er bare en motreaksjon til oss damer fra en mann som følte seg støtt av enkeltes uttalelser om korte menn. Se siste innlegg.

Gjest Gjest_lino_*
Skrevet

Er mange menn som går etter damer med store bryster. Det er jo mest feminint. Andre ser mer på rumpa.

Sånn er det med kvinner og, de vil ikke ha en mann med liten penis. De kan leve med det, men det er absolutt ingen fordel.

Skrevet
En virkelig "alpha male" har ikke behov for å påstå at han er det.

Godt poeng!

Skrevet

Nå er det jo like forskjellig hva menn liker, som hva kvinner liker. Min mann falt for rumpa mi, selv om det alltid har vært puppene mine som jeg har vært mest fornøyd med.

Skrevet (endret)
Sånn er det med kvinner og, de vil ikke ha en mann med liten penis. De kan leve med det, men det er absolutt ingen fordel.
Nå er det liiiiitt forskjell på små pupper og liten penis... Og litt forskjell på C-cup på kvinner og C-cup på menn...

Jeg forstår det slik at TS må ha dame med D-cup for at hun skal ha større pupper enn han, jmf:

og
Endret av Jade
Gjest Superficial
Skrevet
Er mange menn som går etter damer med store bryster. Det er jo mest feminint. Andre ser mer på rumpa.

Nå diskuterer vi virkelig dype ting her altså... Det essensielle i livet.. :skratte:

Gjest Superficial
Skrevet
Nå er det liiiiitt forskjell på små pupper og liten penis...

Hva er forskjellen da.. ? Det går vel på det samme: Begge deler fører til komplekser hos de som har disse begrensningene. Det er vel det ts ville fram til.........

Skrevet

Nå tviler jeg på at noen med C-cup har komplekser for små pupper. Men nå var det vel ikke komplekser vi snakket om her i tråden (unntatt TS sine pupper). Men ulemper for partneren. Kvinnen har mer ulempe med at mannen har en liten penis, enn mannen har hvis kvinnen har små pupper (med mindre han rett og slett ikke får den opp hvis ikke dama har D-cup. Da er det jo faktisk verre).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...