Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Jeg e så ubeskrivelig sjalu, og nå vil samboeren min gå ifra meg...! Vil så gjerne jobbe med meg selv, men vet bare ikke HVORDAN?? Har vært i 3 forhold tidligere, hvor sjalusien omtrent var ikke-eksisterende, men i mitt 4. forhold som varte i ca 2 år, forsvant all tillit til mannfolk. Han løy om ALT, banket meg og var utro etter noter.. Gikk omtrent rett ifra han til min nåværende samboer, og har vært ærlig med han om dette - noe han sa han ville være tålmodig med meg på fordi han var så forelsket.. Men han innrømte at han d ikke betydde at han SKJØNTE meg. For hvorfor skulle HAN straffes for noe min EX hadde gjort...?! Noe han selvsagt har helt rett i.. Jeg har pratet mye med han om dette idag også, men han forstår meg fortsatt ikke.. Han har aldri gitt meg noen grunn for å ikke stole på han, allikevel takler jeg ikke TANKEN på at han f.ex skal dra ut på byen med kompiser.. Vi har vært sammen i 1 år, og han har enda ikke vært på byen uten meg.. Er d noen som vet hvordan jeg har d, og som kanskje kan hjelpe meg, for jeg VIL jo ikke ha d sånn! Eller er d kanskje en mann eller to som kan berolige meg litt med å fortelle at jeg ikke har noe å frykte...? Han er over gjennomsnittet kjekk, og d gjør ikke saken enklere for meg... Håper noen kan hjelpe...
Pjukset Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jeg e så ubeskrivelig sjalu, og nå vil samboeren min gå ifra meg...! Vil så gjerne jobbe med meg selv, men vet bare ikke HVORDAN?? Huff, du har jo ikke akkurat vært heldig med dine ekser, ikke rart dette har satt preg på deg. Jeg syns du bør få hjelp til å bearbeide det som har skjedd, det å bli utsatt for vold i forhold setter sterke spor i en sjel. Har du vurdert å prate med en terapeut om alt som har skjedd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå