Gå til innhold

Millehaugen kan ikke være så dum å drepe mens han har permisjon!

Gjest Gjest_Ingunn_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ingunn_*

Nå blir det nevnt at Stig Millehaugen har gått henn å skutt en person i det han har hatt permisjon etter en straff der han soner en dom på det ca. 19. året.

Politiet vil ha lukkede dører, dette vil ikke godeste Millhaugen! Hva er det politiet er redd for her egentlig? Dette mener jeg er fryktlig rart?

Spesielt når de som står utenfor tinghuset står utenor å drapstruer Millehaugen, samt gjentatte ganger roper at det er kr. 3 millioner for "hodet hans på et fat!"

Ikke engang Millehaugen ville ha gjort dette like før han skal slippe løs.Det at han sier at øyenvitnet på vedkommende som sa at h*n så Millehaugen gjøre dette bør virkelig granskes!

Min mening om dette! Hva mener resten som leser her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå blir det nevnt at Stig Millehaugen har gått henn å skutt en person i det han har hatt permisjon etter en straff der han soner en dom på det ca. 19. året.

Politiet vil ha lukkede dører, dette vil ikke godeste Millhaugen! Hva er det politiet er redd for her egentlig? Dette mener jeg er fryktlig rart?

Spesielt når de som står utenfor tinghuset står utenor å drapstruer Millehaugen, samt gjentatte ganger roper at det er kr. 3 millioner for "hodet hans på et fat!"

Ikke engang Millehaugen ville ha gjort dette like før han skal slippe løs.Det at han sier at øyenvitnet på vedkommende som sa at h*n så Millehaugen gjøre dette bør virkelig granskes!

Min mening om dette! Hva mener resten som leser her inne?

Du er jo i utgangsp veldig dom når du sitter det meste av livet ditt i fengsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dom skrives med U bare så det er sagt.

Når du sitter inne for noe du faktisk ikke nekter for at du har gjort så er vel ikke dum det riktige ordet!

Når du dernest får permisjon for noe dumt du har gjort så går du heller ikke henn å dreper et menneske uten å sjekke om det står et vitne i nærheten.

Det er jo det dette han Stig Millehagen også påstår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig Millehaugen er/ var i politiets øyne en farlig mann - ingen tvil om det!

At han har kommet så langt at han går på FRIGANG, så går han da vitterlig ikke ut å dreper, for så å risikere lenger straff enn han skyldte - det tviler jeg også på! Jodda, han kan selvsagt gjøre dette!

Ikke fordi jeg tror at han overhodet ikke kan ha gjort det, men er enig i at vitnet som da "så dette" bør granskes spesielt etter omstendighetende vedr. eks. at "prisen på Milehaugens" hode er verdt kr. 3 millioner!

Jeg vet selvfølgelig overhodet ikke noe om dette, og selvsagt er det en mulighet for at S.Milehaugen har gjort dette, men.....

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel like stor sjanse for at han har gjort det som at han ikke har gjort, det kommer an på hvor mye penger han fikk for det og om han klarer å få rettsapparatet til å tro at han umulig kan være så dum at han begår drap i permisjonstiden sin... Er det noe disse gutta kan så er det å vite hva som kan bevises eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet er sikkert redd for at det f.eks er hans egen gjeng som står bak hele dritten. Derfor duser de det ned og later som det ikke er en gjengtvist.

Fordi det er en skikkelig skitten kamp mellom gjengen innad nå for tiden også.

Det sto jo og i avisen at Javed Mohammed hadde problemer med sin tidligere gjeng e.l. Det kan i såfall ikke bare være Bergkvist/Millehaugen som står bak dette. Kanskje hans tidligere gjeng inngikk en avtale med Millehaugen? Kanskje denne gjengen lurte Millehaugen, den avdøde og vennen hans?

Lurer skikkelig på motivet til denne vennen hans og. Denne avdøde viste seg og ikke være særlig godt likt av noen, og tviler på at man kan stole på selv sin "bestevenn" i det miljøet der.

De folka der virker mer enn syke i hodet spør dere meg. At de går fri i det hele tatt. Lukket soning i x-antall år.

Endret av LilleCanCan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kynisk Nihilist

Stig Millehaugen vil ha penga. Når han er ferdig i kasjotten, så tør ikke den som utlyste dusøren annet enn å gi ham disse pengene. Hvorfor drepte han ikke ellers den andre passasjeren i bilen? Svaret er easy-peasy. Han trengte å bli tatt.

Så er spm, var han andre i bilen med på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert ikke så smart, og det virker som om de har bevis mot han, men "håper" og tror at det står en del andre bak dette også.

De sa og at mulig noen i hans egen gjeng kunne stå bak dette. Hadde ikke forundret meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig Millehaugen vil ha penga. Når han er ferdig i kasjotten, så tør ikke den som utlyste dusøren annet enn å gi ham disse pengene. Hvorfor drepte han ikke ellers den andre passasjeren i bilen? Svaret er easy-peasy. Han trengte å bli tatt.

Så er spm, var han andre i bilen med på dette?

Vel, hvorfor skulle han ville det hvis han antageligvis må sone en veldig lang dom med forvaring og det hele? Han ville ikke fått nytte av de pengene før om 20 år eller no, så skjønner ikke helt hvor dum det går an å bli da i såfall.

Jeg tviler ikke på at han kan ha vært der, vært med på det, etc, men virker som om noe skurrer veldig i denne saken.

Virker som om han Bergkvist har hatt noe med dette å gjøre, og at han kjenner dem siden han har ropt ut i rettsalen angående det at den andre mannen i bilen sitter på sannheten.

Angående han andre i bilen. Han har jo nå først sagt at vennen ble skutt i hodet i bilen, sammen med han.

Men nå påstår han at denne Javed mohammed ble skutt et annet sted, og så fraktet dit. I følge nyhetene da. Og man kan jo ikke alltid stole på det.

Endret av LilleCanCan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La politiet få gjøre sine undersøkelser og spekulere i dette. Så kommer nok sannheten frem for en dag. Synes ikke dette burde være KG stoff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
Hehe, du har jo et poeng. Var det ikke han som ranet en filial på Oppsal, med et skjerf som dekket halve ansiktet. Og hvor skjerfet på slutten gled ned så han blottet hele trynet sitt? Jeg lar etterforskerne finne ut hva som har skjedd, men jeg akter ikke å avskrive muligheten for at Millehaugen kan ha vært så dum.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Thomas

Stig Millehaugen er/ var i politiets øyne en farlig mann - ingen tvil om det!

At han har kommet så langt at han går på FRIGANG, så går han da vitterlig ikke ut å dreper, for så å risikere lenger straff enn han skyldte - det tviler jeg også på! Jodda, han kan selvsagt gjøre dette!

Ikke fordi jeg tror at han overhodet ikke kan ha gjort det, men er enig i at vitnet som da "så dette" bør granskes spesielt etter omstendighetende vedr. eks. at "prisen på Milehaugens" hode er verdt kr. 3 millioner!

Jeg vet selvfølgelig overhodet ikke noe om dette, og selvsagt er det en mulighet for at S.Milehaugen har gjort dette, men.....

3 mill ?? Det hører hele Oslo og rykte er nok det samme som med jeddi. Aldri stol på pakkiser, de som bestilte lever og koser seg men Stig ...... har sonet 10år i strekk På lukka. og 2 på overgangs bolig. Alle vi som er i den situasjon vet at den beste alibi er å gjøre det på overgangsboligr...men tanke på de lette rutinen, Bare sjekk på hvor mange lovbrud det skjer der, vi lærer rutinene og utnyter dem.. Se på diskoteke kamokase saken, han vil bare ikk stå for sine handlinger og lyver som en sann kriminell for å ikk spise brød skiver med syltetøy for resten av de 21 årene med forvaring. Er han smart lager han deal for kortere dom om han forteller hvem som leide han.. Eller hva???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...