Gå til innhold

Årets første store skuffelse

Fremhevede innlegg

Gjest Charming
Skrevet

Nå hadde jeg spinket og spart, funnet ut en perfekt måte å skrape sammen nok penger på til å fikse på nesen min med, ventet med å gå inn i en fulltidsstilling fordi jeg visste jeg skulle sykemeldes etter operasjonen - alt var avklart, dato - ALT.

Og så fikk jeg plutselig en altfor stor regning som ikke var med i beregningen, og nå har jeg ikke råd likevel. AKKURAT ikke råd, og ingen jeg kan låne av heller.

Jeg som har ventet på dette i flere år, og nå ENDELIG skulle jeg gjøre det. Men akk.. Så prøver jeg å tenke sånn at det er jo ikke verdt å bli gjeldsslave i hele 2009 for det heller, det er jo av kosmetiske grunner. Men det gjør jo at jeg ikke trives med å se meg selv i speilet..

Høres nok ut som sutring, kanskje er det også det. Men jeg kunne virkelig trengt noen trøstende ord eller noen fantastiske ideer her nå altså. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda!!!;(

Er veldig trist og høre! - ettersom du har drivet og spart og greier!,

har selv planer om og få litt ordentlige pupper! og ikke 2 stk som ser ut som dem har blitt kastet på meg! ; - /

om noen år!:-P

Vet ikke hva jeg skal si!.. må baare prøve og gjøre det beste ut av situasjonen!

og det ordner seg alltid! har jeg lært! :)

vent og se! IKKE gi opp!!!!

dagen kommer for da du skal få fikset nesen skal du se! :)

Gjest Christabelle
Skrevet

Så utrolig kjedelig!

Kan tenke meg den nedturen ja. Men tenk på at jo lengre du venter, jo mer gleder du deg :-)

Jeg har ventet i mange år på å fikse brystene mine, de ser dessverre ikke ut.

Størrelsen er grei, men utseendet? Fysj! Jeg bestilte time i november, og har operasjonen i slutten av februar. Kjempefint, da kan jeg nemlig glede meg lenge! Det var selvsagt av økonomiske årsaker at jeg ventet så lenge. Det er mye penger det er snakk om. Det gir meg dessuten en sjanse til å tenke meg om både åtte og ni ganger om det VIRKELIG er det jeg vil.

Prøv å se det positive med det. Et fint mål er det jo også. Se hvor mye penger du klarer å spare på kortest mulig tid. Skriv opp summene, og gled deg over hver krone du kan legge av.

Det kommer til å gå kjempefort, jeg lover! Jeg føler at jeg bestilte timen i forrige uke, jeg.

Gjest Charming
Skrevet

Ååh, så koselige dere er. :)

Håper virkelig dere for fikset opp i det dere er misfornøyd i dere og. Glad vi har kommet så langt i teknologien osv at vi faktisk kan gjøre noe med det hvis vi absolutt vil det.

Problemet er at jeg har planer om å begynne å studere til høsten, og blir da en del av gjengen med studielån som lever på knekkebrød og nudler - siden jeg da ikke har tid til å jobbe i så stor grad lenger. Så tror ikke det blir mye penger å spare da altså :\ Det er det som er så bittert, at det tar fort flere år før jeg får denne muligheten igjen. Æsj.

Jaja, får bare tenke som så at de rundt meg synes ikke den er så ille og sier de ikke ser det før jeg sier det selv - og har jeg levd med det til nå klarer jeg vel litt til :O

Gjest Christabelle
Skrevet

Her er en "artig" historie:

Jeg var ikke klar over at jeg hadde en kul på nesa før samboeren min gjorde meg oppmerksom på det. Drittsekk :-)

Vi lå i senga og han så på meg i profil, og sa at den var "søt".

Han har også prestert å fortelle meg (på ESSO) at jeg hadde et svart hår på haka ... Måtte løpe inn på toalettet og sjekke. Hadde det gitt :-(

Hvorfor er jeg sammen med han, igjen?

Men jøss, hvor penger er det snakk om da? Jeg vet ikke hva slike operasjoner koster? Hvor stor var regningen, og hvor mye mangler du?

Så kjedelig at alt raste sammen, så nærme målet.

Gjest Charming
Skrevet

Huff, der fikk du den slengt i trynet liksom. :O Tror andre ser mye vi ikke legger merke til, og at vi også ser enda mer som ingen andre ser. Hvis det er til noen trøst på et slags merkelig vis. :)

Snakk om 34 000, så er en del å skulle ut med i ett beløp ja. :\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...