hysteria Skrevet 22. januar 2009 #1 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har litt (folk synes ikke det er så ille, men jeg synes det) "blå", mørke ringer under øynene.. Har tenkt i mange år at jeg skal få de bort...men har ikke gjort noe aktivt. Det vil si jeg sover kanskje ikke nok, men hører samtidig at folk sier det ikke har noe med søvn å gjøre... noen sier det er fordi man ikke drikker nok, men det gjør jeg. Så... noen som har prøvd noe med hell? Smøre med nugatti, kaviar..hva som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #2 Del Skrevet 22. januar 2009 Sliter med det samme, men så fant jeg en krem fra Clinique, All about eyes heter den. Fjerner de ikke helt nei, men ble mye bedre etter jeg begynte med den. Koster litt for den lille krukka, men den er veldig drøy i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 22. januar 2009 #3 Del Skrevet 22. januar 2009 Nok søvn Godt kosthold Drikk nok vann Stress mindre og Touche Eclat fra YSL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hysteria Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 23. januar 2009 Hmm...ok, har prøvd All about eyes fra Clinique en stund nå, men det har ingen virkning. Kanskje det er søvnen som må på plass, da? Jeg får nok søvntimer i løpet av en uke, sju dager, men ikke fra mandag til fredag...tar det alltid igjen kraftig i helgen. Kostholdet er bra. Drikker masse vann. Stresser ikke. Så...hmm...søvnrutiner og Touche Eclat fra YSL, da, kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 23. januar 2009 #5 Del Skrevet 23. januar 2009 Selv om blå ringer under øynene nødvendigvis skyldes noe fysisk, så ville jeg tatt en legetime for å bli utredet med blodprøver for ordens skyld, for å se på vitamin- og mineralnivåer m.v. Hvis alt det er bra, og du ikke stresser/sover godt/spiser riktig, så har jeg hørt at gul consealer er det som dekker blått best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 23. januar 2009 #6 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg henger meg på denne jeg. Sliter med det samme som ts og vil gjerne få med meg noen gode råd her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 23. januar 2009 #7 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg henger meg på denne jeg. Sliter med det samme som ts og vil gjerne få med meg noen gode råd her. Og jeg kan vel egentlig se hva som er hovedgrunnen til at jeg er blå under øynene i og med at jeg poster dette fem på fire på natten :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hysteria Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 23. januar 2009 Hehe! Ganske åpenlyst hva som er problemet vårt, ja... Men jeg har hørt at det ikke skal ha noe med søvn å gjøre! Hmm...kan jo teste det ut selv, da! Men søvnrutiner er vanskelige...vet jo at jeg får sove ut i helgene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 23. januar 2009 #9 Del Skrevet 23. januar 2009 Hehe! Ganske åpenlyst hva som er problemet vårt, ja... Men jeg har hørt at det ikke skal ha noe med søvn å gjøre! Hmm...kan jo teste det ut selv, da! Men søvnrutiner er vanskelige...vet jo at jeg får sove ut i helgene! Men det er kanskje noe med at det er viktig å ha gode søvnrutiner orver tid? Det å sove lite i ukene og ta igjen søvn i helgene setter kroppen i ubalanse, det absolutt beste for kroppen ville vært om rutinen var noenlunde lik hele tiden.Men jeg vet, hva som er best er ikke alltid det som er enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charming Skrevet 23. januar 2009 #10 Del Skrevet 23. januar 2009 Mange fine kremer på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pandaen Skrevet 24. januar 2009 #11 Del Skrevet 24. januar 2009 Mørke ringer under øynene er ofte genetisk. Om man drikker mye kaffe/te kan problemet forverre seg. Det blir typisk verre med alderen siden huden under øynene blir enda tynnere. Men sunn livsstil, vann og nok søvn holder det sånn nogenlunde i sjakk. Pluss en god concealer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 24. januar 2009 #12 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg tror nok det er mye genetisk. Jeg har gode søvnrutiner, og lever relativt sunt, men har blå ringer under øya likevel. Og de holder seg konstante, enten jeg lever superfornuftig, eller rangler i ukesvis, så jeg har vel egentlig gitt litt opp, og demper det så mye som mulig med concealer, når jeg pynter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 24. januar 2009 #13 Del Skrevet 24. januar 2009 Blå ringer under øynene kan være solskader og det er det ingen kremer som kan rette på desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 24. januar 2009 #14 Del Skrevet 24. januar 2009 Men er det noen som sliter med dette som har tatt prøver hos legen med tanke på mineral/vitamin mangel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hysteria Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 25. januar 2009 Hmm..jeg skal få legen til å sjekke meg og så komme tilbake til saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inga:) Skrevet 25. januar 2009 #16 Del Skrevet 25. januar 2009 sove mer, mer avslapning og fritid, drikke mye vann og spise sunt og hemorroidekrem fra apoteket (kødder ikke) funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie28 Skrevet 26. januar 2009 #17 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei. Det som oftest GIR blå poser under øynene kan være fett og sukker i kostholdet. Hvis en spiser sunt, men får i seg mye sukker, kan dette gi utslag i mørke poser under øynene. Hvis en sover godt, spiser sunt og trener litt og unngår sukker så skal det bli bedre. En krem kan jo hjelpe med å gi fuktighet til huden og mulighens stramme opp, men det er hva en putter i munnen som gir utslag i kroppen. HVIS du vil ta den lettere måten å bruke krem, så anbefaler jeg skindoctors`kremer. --> http://www.skindoctors.com.au/view_cat.php?cat=sd-eyecare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone09 Skrevet 12. mars 2009 #18 Del Skrevet 12. mars 2009 Prøv øyekremen til Zahrah. Den er fantastisk!! Det er viktig å ikke legge kremer helt inn under øynene. Bare klapp litt forsiktig på benet under øyehulen.. den trekkes opp dit den skal. Legger du den nærmere vil den bare trekke helt inn i øyet og skape irritasjon.. i tillegg til at den ikke vil virke der du vil den skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå