Christal Skrevet 27. oktober 2009 #21 Skrevet 27. oktober 2009 Fant disse Har sett de i 'action' og det er kjempefint :rødme: De var akkurat slike jeg tenkte på! :rødme: Takk skal du ha for linken Da blir det flytende lykter på oss. Så vakkert det blir!!
Gjest Pippelipp Skrevet 29. oktober 2009 #22 Skrevet 29. oktober 2009 Er det snakk om et sommerbryllup? Er det noen vits da, det er jo lyst hele natta jo?
Tabris Skrevet 29. oktober 2009 #23 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg var i et bryllup i sommer hvor de sendte opp slike. Var veldig vakkert. Men de var visst kjøpt i utlandet.
Christal Skrevet 29. oktober 2009 #24 Skrevet 29. oktober 2009 Er det snakk om et sommerbryllup? Er det noen vits da, det er jo lyst hele natta jo? Ja, hvis du bor i Nord Norge, hvis ikke så er det jo mørkt
Frk. Belle Skrevet 15. mars 2010 #25 Skrevet 15. mars 2010 Juhu - vi får lov å ha lanterner der vi skal være Tenkte å sende opp bare noen stykker (f.eks at brudeparet og forloverene sender opp) mot slutten av festen (når de "gamle" for lov å gå og legge seg, og mulig vi som brudepar også tar kvelden da). Vi tenkte å bestille her. Selv om det er sommer så tror jeg det blir fint.. er jo ikke SÅ lyst i sørnorge i på natta;) Vi får bestille noen ekstra så vi kan teste dem på forhånd..
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2010 #26 Skrevet 15. mars 2010 (endret) Det er vel bare bra at det er litt størrelse på de som kan sveve, ettersom en da kan se dem lengre? Bør vel kanskje brukes ute ved havet, med vinden i en gunstig retning... Det er jo en reell brannfare med slikt, og noen bor som regel der de finner for godt å falle ned så... ...men vakre og stemningsskapende er de utvilsomt! Endret 15. mars 2010 av Margareth
Kamikatze Skrevet 15. mars 2010 #27 Skrevet 15. mars 2010 En lys sommernatt tror jeg ikke du vil få noen effekt av den svake flammen uansett. Selv sør i landet. Ville nok heller vurdere å kjøpe et knippe heliumsfylte hvite folieballonger, lime på et langt slør/hale av hvitt rispapir, og sluppet dem til himmels idet limobilen forlater "katastrofeområdet". Dette kan bli et mye større blikkfang, årstiden tatt i betraktning. Men miljøvernerne står neppe langs veien og applauderer dere. trøsten må da være at gamlebyen fremdeles vil være der, og ikke en forkullet brannruin neste gang du gifter deg.
Endelig Skrevet 15. mars 2010 #28 Skrevet 15. mars 2010 Kvalifiseres slutten av august som sommer? Med tanke på lyset?
Gjest Snart Frue Skrevet 15. mars 2010 #29 Skrevet 15. mars 2010 Jeg og sambo vurderte også slike flott flyvende lanterner, men vi satt oppe den 31.07 ifjor for å se hvor mørkt det egentlig ble på natten og fant ut at det ikke ville ha den effekten vi var ute etter. Vi bor på østlandet.
Kamikatze Skrevet 15. mars 2010 #30 Skrevet 15. mars 2010 Kvalifiseres slutten av august som sommer? Med tanke på lyset? Nja, sørpå antar jeg det da begynner å bli aktuelt med noe som lyser. Send en e-post til meteorologisk institutt og hør hvor mørkt de antar det blir. Eller en eller annen astrofysiker, kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå