Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ønskebarn
Skrevet

Er det noen som kan svare på hvor stor sjanse det er for at men blir gravid etter første innsetting?

Skal snart i gang :bolledeig:

Men har liksom ikke trua :sukk:

Noen som kan hjelpe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er rundt 25-30 %. Men det kommer jo veldig ann på hvilket fertilitetsproblem en har....statistikk er statistikk og individer er individer.....

Gjest Reagensrøret
Skrevet

Ca 20-25 % sjanse sa de til meg. Men det er jo for "alle". Setter de inn to øker sjansen med ca 10 %. Jeg har vært igjennom et ICSI forsøk. Jeg fikk inn to egg med god kvalitet og de sa at sannsynligheten kanskje var oppi hele 30-40%, gikk ikke som jeg håpet, men sannsynligheten var jo størst for at jeg skulle mislykkes så jeg var ikke overrasket.

Resulatet 20-25 % er jo veldig generellt da, og alder, antall egg, hva problemet bunner i etc spiller jo inn. Dette er jo gjennomsnittet av alle de som gjennomgår ivf/icsi privat. Kanskje enda bedre resultater offentlig?

Skjønner at du ikke har troen, er som deg jeg, men på den annen side vet jeg at dette er utenfor min kontroll. Her det det biologien som styrer og jeg har j... lite jeg skulle ha sagt. Vil bare ikke sette meg ned og angre på at jeg ikke gadd å gå gjennom noe rett og slett fordi jeg var redd for å bli skuffet og dermed ikke tør å ha trua.. La biologien styre, så kan du være så pessimist du bare vil, det vil ikke innvirke på resultatet, heldigvis!:) Så..ingen dårlig samvittighet for at du ikke greier å ha trua. Helt greit det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...