Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #1 Del Skrevet 22. januar 2009 Er det noen som vet hvor mange kalorier det er pr stykk? Jeg leste på en side en gang at vanlige hveteboller fra deli deluca lå på 175 kcal pr stykk, men det sto ikke noe om sjokoladebollene. Nå propper de ikke akkurat sjokoladebollene fulle med sjokolade, og de sjokoladebitene kan jo ikke være så mye mer. Jeg tror de ligger på rundt 220-230 med sjokoladebiter (pluss, minus). Er det noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanel.No5 Skrevet 23. januar 2009 #2 Del Skrevet 23. januar 2009 Er det noen som vet hvor mange kalorier det er pr stykk? Jeg leste på en side en gang at vanlige hveteboller fra deli deluca lå på 175 kcal pr stykk, men det sto ikke noe om sjokoladebollene. Nå propper de ikke akkurat sjokoladebollene fulle med sjokolade, og de sjokoladebitene kan jo ikke være så mye mer. Jeg tror de ligger på rundt 220-230 med sjokoladebiter (pluss, minus). Er det noen som vet? Desverre vet jeg ikke det, men en ting vet jeg og det er at om en har bestemt seg for å kose seg med en slik bolle trenger man heller ikke vite det.. Ødelegger kanskje kosen med bollen om du skal sette ett kaoritall på den.. Det er ikke alltid nødvendig å telle kalorier på alt en inntar, la noe være uvisst og nyt bollen heller.. Kanskje ikke svaret du var på utskikk etter, men dette er bare noen tanker fra meg.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juju_ Skrevet 24. januar 2009 #3 Del Skrevet 24. januar 2009 Sjokoladebollene på Shell inneholder iaf 300 kcal per stykk ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eriksen Skrevet 24. januar 2009 #4 Del Skrevet 24. januar 2009 På www.somebody.no finner du næringsinnholdet i over 10,000 matvarer. Jeg fant også sjokoladebollene fra Deli de Luca der: 1 stk har 291,5 kalorier, 48 g karbohydrat, 7,4 g protein og 7,3 g fett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå