Gjest Gjest_Cecilie_* Skrevet 22. januar 2009 #1 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei De siste dagene har jeg hatt PMS-symptomer som bare det. Jeg har moderate smerter i underlivet, og tildels økt hvit utflod. Jeg har også hatt humørsvingninger, angst og vært deppa. Disse PMS-symptomene pleier jeg å få med jevne mellomrom, men jeg syntes det har vært litt værre denne gangen. Jeg har tidligere blitt lagt inn på sykehus (ifjor) p.g.a. en cyste som hadde sprukket, jeg føler jeg har lignende smerter nå også.. men ikke så sterke. Menstruasjonen er forsinket også. Jeg hadde sist menstrasjon i midten av desember, og i begynnelsen på dette året hadde jeg lysebrunt utflod... så begynte smertene og PMS-plagene for noen dager siden... men menstruasjonen er som sagt ikke kommet enda.. Til info så har jeg mange i familien min som sliter med sykdommen PCOS og PMS-plager. Har noen ide hva det kan være? Jeg er litt bekymra for at menstruasjonen ikke har kommet enda.. men det har jo skjedd før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå