helenen Skrevet 26. januar 2009 #21 Skrevet 26. januar 2009 hm. jeg skal ha stroppeløs, har aldri gått med en stroppeløs bh før :/ men jeg bør vel det til denne kjolen? Tror dere jeg må ha sånn som er "limt" på framme til denne kjolen? Den går en smule lavt bak, vil ihvertfall ikke at bhen skal krype oppover ryggen. kjolen_bak kjolen_framme
Sarah_83 Skrevet 26. januar 2009 #22 Skrevet 26. januar 2009 hm. jeg skal ha stroppeløs, har aldri gått med en stroppeløs bh før :/ men jeg bør vel det til denne kjolen? Tror dere jeg må ha sånn som er "limt" på framme til denne kjolen? Den går en smule lavt bak, vil ihvertfall ikke at bhen skal krype oppover ryggen. kjolen_bak kjolen_framme åååå du har valgt nesten lik kjole som meg, min er bare litt anderledes men fra samme kolleksjon.. tror du kan gp med stroppløs bh bare
helenen Skrevet 26. januar 2009 #23 Skrevet 26. januar 2009 stilig ja, jeg får kjøpe en sånn og prøve. men kjolen kommer ikke før 14 dager før bryllupet :/
Neytiri Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #24 Skrevet 26. januar 2009 Jeg skal å ha tubekjole, altså strøppløs. Hvor finner man en skikkelig god BH til dette på nett?? Eg elsker stroppløs BH på sommern med fine topper. som sagt er eg stor DD så eg er nødt til å handle på nettet hvis eg skal finne fine BH...ikke noe H&M passer til meg. Eg handler som oftest på victoriasecret.com, Nu er eg heldig som har bodd i USA og vet akkurat hvilken størrelse eg trenger, og ser hvilken modell hadde passet, men det er ikke så vanskelig som man skulle tro. Ta en titt på nettet for å se din størrelse satt over til amerikanske størrelsen, så er det bare å sjoppe i vei. Bestiller man en om gangen så er det minst risiko å få toll på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå