Gå til innhold

Korsett, bh, ingenting?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg begynner å tenke på kosn undertøy eg vil ha. Ho sydama anbefalte noe som het torsoletto eller noe....det er vel en corsett som går hele veien opp over brystene....så går den ned for navlen og flater ut magen, gjerne festet bak.

eg er jo en 44-46 størrelse og vil stramme magen in :sukk:

Det eg lurer på er ka dere skal ha?

Kor har dere kjøpt undertøyet?

Kor mye har dere brukt på det?

setter pris på gode svar :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eg begynner å tenke på kosn undertøy eg vil ha. Ho sydama anbefalte noe som het torsoletto eller noe....det er vel en corsett som går hele veien opp over brystene....så går den ned for navlen og flater ut magen, gjerne festet bak.

eg er jo en 44-46 størrelse og vil stramme magen in :sukk:

Det eg lurer på er ka dere skal ha?

Kor har dere kjøpt undertøyet?

Kor mye har dere brukt på det?

setter pris på gode svar :jepp:

Jeg skal bare ha en stroppeløs bh som jeg har kjøpt på Victoria secret når jeg var i USA, sitter veldig godt. Har en kjole som er såpass stram at jeg er redd jeg nesten blir kraftigere med et korsett. Skal kjøpe en skikkelig hold in underbukse som kan dras helt opp under puppene. :) vet ikke hvor sexy det er men... får passe på at den kommer fort av når bryllupsnatten starter:)

Skrevet

hehe....ingen som ser der under før på kvelden så.... :fnise:

ja eg må kanskje få kjolen først før eg tenker på dette....vet ikke eg :sjenert:

Skrevet
hehe....ingen som ser der under før på kvelden så.... :fnise:

ja eg må kanskje få kjolen først før eg tenker på dette....vet ikke eg :sjenert:

kan kanskje være greit å vite hva slags kjole du skal ha først ja:)

Skrevet

Jeg har litt noia for å gå uten bh, men må nesten det, siden jeg har stroppeløs kjole med snøring i ryggen... finnes jo sånne greier man limer på foran også da, nesten som en bh bare uten rygg og stropper, men damen i undertøysbutikken mente dette bare funket opp til str C, og jeg er en DD... men kjolen har ganske tykt stoff og innebygde spiler (vertikalt), så tror jeg får ganske bra støtte uansett :) Kan hende jeg bruker litt dobbeltsidig tape for å være sikker på at ting ikke flytter på seg...

Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å ha noe, men begynte å tenke litt på det etter å ha lest tråden din. Og da fant jeg en eBay selger som har endel fine ting her

Og ikke var det dyrt heller! Tror nok jeg kommer til å bestille noe der :)

Skrevet

Jeg skal ikke ha korsett, da dette er innsydd i kjolen.

Min kjole er str 44 og med snøring bak som hjalp meg å få en fin midje. De kjolene jeg har prøvd uten snøring klarte jeg ikke få like fin midje i.

Jeg tenkte jeg skulle ha undertøy som går helt til under puppene men fant ut at jeg da må stresse max hver gang jeg skal på toalettet :)

Skrevet

Usikker enda jeg....har stroppeløs kjole, så kan ha stroppeløs bh, helst push up,hehe..eller noe korsettlignende kanskje...må ut å se litt tror jeg...

Skrevet

Jeg brukte ingenting. Hadde stroppeløs kjole med snøring i ryggen. Alt satt på plass hele kvelden og natta. Kanskje annerledes for de som har hengepupper? Men følte at snøringen i ryggen holdt saker og ting på plass. Fikk hjelp til å stramme snøringen 2 ganger i løpet av kvelden, men så hadde jeg på meg kjolen fra kl 11 på morgenen til kl 09 neste morgen...

Skrevet
Jeg skal bare ha en stroppeløs bh som jeg har kjøpt på Victoria secret når jeg var i USA, sitter veldig godt. Har en kjole som er såpass stram at jeg er redd jeg nesten blir kraftigere med et korsett. Skal kjøpe en skikkelig hold in underbukse som kan dras helt opp under puppene. :) vet ikke hvor sexy det er men... får passe på at den kommer fort av når bryllupsnatten starter:)

Dette tenkte jeg også på, men så slo tanken meg: Hva skjer når man skal på do? Må man da opp med snøringen, ned med stram-inn buksa, deretter hele ta på kjolen-prosessen på nytt?

Derfor har jeg endt opp med å tenke på et sånn "mykt" korsett som går ned til nedenfor hoftene, som har samme effekt som en stram inn bukse, men som er mer som et skjørt... Og utover dette, stroppeløs BH og en liten truse. Til bryllupsnatta kommer jeg til å kjøpe en silke-nattkjole som jeg smetter inn i, for under kjolen kommer jeg ikke til å være så innmari sexy at det gjør noe...

Skrevet

Når det gjelder korsett: Ta det på og se deg i speilet bak. Er selv str. 44 og har litt ekstra kilo... Med korsett så kan det lett se ut som om jeg har et ekstra sett pupper øverst på ryggen. ALtså; korsettet holder ting på plass, men det presser også på og alt går jo ikke innover i kroppen for å si det sånn. På meg så blir en del presset opp av korsettet bak på ryggen. Og du vil ikke ha en valk øverst på ryggen altså!!!

Skrevet

Jeg skal ikke ha noe siden kjolen kan strammes.

Har korsett og glidelås og pynte knapper i kjolen i kjolen.

Jeg har vært veldig i tvil siden er 75D i bh, men tror kjolen gjr jobben, med litt hjelp fra skredder for å fa den tett ved brystene.

Skrevet
Dette tenkte jeg også på, men så slo tanken meg: Hva skjer når man skal på do? Må man da opp med snøringen, ned med stram-inn buksa, deretter hele ta på kjolen-prosessen på nytt?

Derfor har jeg endt opp med å tenke på et sånn "mykt" korsett som går ned til nedenfor hoftene, som har samme effekt som en stram inn bukse, men som er mer som et skjørt... Og utover dette, stroppeløs BH og en liten truse. Til bryllupsnatta kommer jeg til å kjøpe en silke-nattkjole som jeg smetter inn i, for under kjolen kommer jeg ikke til å være så innmari sexy at det gjør noe...

Det har jeg ikke tenkt på... Og jeg har en sånn havfrueliknende kjole... ikke lett å dra strømpebuksa av og ¨på når man skal på do da....

blir ikke mange doturene på meg den kvelden tror jeg...

Skrevet

tusen takk for mange gode tips......

nu er valget av kjolen gjort :jepp:

Kanskje noen har forslag til undertøy når dere ser bilde av kjolen

kjolen

er usikker enda....vet ikke om eg burde vente til kjolen kommer og så finne undertøy.....er vel ikke så lang leveringstid på det!

Skrevet

Kjempeflott kjole :)

Jeg ville nok valgt en stroppeløs bh hvertfall.. For selv om du har "armer" på den, så vil kanskje det se litt rart ut under..? Hmm - vanskelig det der ;)

Jeg vurderer Un Bra eller hva det heter - men er usikker på hvor godt de sitter... :sjenert: Det er forresten de plastikk greiene som verken har stropper eller noe rundt, kun gele aktige greier som sitter på ;)

Skrevet
Kjempeflott kjole :)

Jeg ville nok valgt en stroppeløs bh hvertfall.. For selv om du har "armer" på den, så vil kanskje det se litt rart ut under..? Hmm - vanskelig det der ;)

Jeg vurderer Un Bra eller hva det heter - men er usikker på hvor godt de sitter... :sjenert: Det er forresten de plastikk greiene som verken har stropper eller noe rundt, kun gele aktige greier som sitter på ;)

Takk det er drømmekjolen ikvertfall :søvn:

Ja stroppeløs har eg tenkt, men vil holde in magen....hmmm...tror nesten eg venter til kjolen finner frem....da kan eg vurdere kor my den holder inn

tror sånn gele greier holder ikke mine DD bryster oppe :fnise:

Skrevet
Takk det er drømmekjolen ikvertfall :søvn:

Ja stroppeløs har eg tenkt, men vil holde in magen....hmmm...tror nesten eg venter til kjolen finner frem....da kan eg vurdere kor my den holder inn

tror sånn gele greier holder ikke mine DD bryster oppe :fnise:

Hehe, det tenkte jeg ikke på ;) Det går nok helt fint for min del :P

Veldig lurt du kanskje venter til du får den, i og med at du har kjøpt den på ebay, så du ser hvor mye som holdes på plass etc :)

Skrevet

Jeg skal å ha tubekjole, altså strøppløs.

Hvor finner man en skikkelig god BH til dette på nett??

Skrevet

Tør dere kjøpe bher på nett? Hvordan vet dere at de er fine? Jeg ser stadig vekk fine bher i butikken, men når jeg tar de på i prøverommet, holder jeg på å le meg skvett fordervet :P

Skrevet
Tør dere kjøpe bher på nett? Hvordan vet dere at de er fine? Jeg ser stadig vekk fine bher i butikken, men når jeg tar de på i prøverommet, holder jeg på å le meg skvett fordervet :P

Men jeg finner ingen i butikkene, tenkte kanskje det er et større utvalg på nett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...