Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ga dere som foreldre til deres barns 1 års dag?

Ellers noen andre koselige forslag til hva en kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi åpnet sparekonto og satte inn penger, samt at vi kjøpte en litt dyr leke.

Skrevet

Vi kjøpte noen fine pekebøker.

Skrevet

Han fikk penger på konto, og det får han nå til 2-årsdagen også. Han er så liten ennå at bursdager ikke betyr noe, og klær og leker har han mer enn nok av.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Det var lurt ja å sette penger på konto. Vesla har egen bankkonto så det kommer vi nok til å gjøre og kanskje kjøpe en liten ting til utenom.

Skrevet

Vi sang bursdagssang, pyntet henne i fin kjole, og leverte henne i barnehagen.

I barnehagen hadde de vafler og krone, av slektninger fikk hun litt leker og penger, og selv gadd jeg ikke gjøre det skapte grann. Jeg vet hva hun kommer til å mase om når hun blir eldre, så jeg sparer meg til det heller enn å lage masse styr når jenta ikke skjønner bæret av hva som foregår.

Skrevet
Hva ga dere som foreldre til deres barns 1 års dag?

Ellers noen andre koselige forslag til hva en kan gjøre?

En ball

Skrevet

vi skal kose oss med kake og penklær. også skal jeg kjøpe en sånn lekestol med aktivitetsbord. hun skjønner ikke noe av det uansett, men da har vi jo en god unnskyldning til å spise masse kake. :fnise:

Skrevet

Hadde tenkt til å kjøpe lekebord og stoler han kan ha på rommet sitt, men det får vi. Andre ting jeg tenker på er bunad, sølje, en fin eventyrbok. Leker og klær får han jo hele tiden, jeg er sånn at jeg gjerne vil at det skal være noe spesielt jeg da, selv om han ikke skjønner noe av det nå ;)

Skrevet

oooh! de har en kjempefin eventyrbok på ark, sånn asbjørnsen og moes samlede verker. den er fin^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...