Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått to utleggsforretninger rettet mot meg. Måtte sende inn all informasjon om min økonomi. Men hva skjer nå da? Hvor lang prosess er det? Vil de ta trekk i lønn eller tar de bilen min? "Tar" de bilen eller tar de pant i den?? Synes dette er vanskelig... :(

Det er rett og slett min ekssamboer som har klart å sette meg inn i denne situasjonen. Ham har forfalsket min underskrift osv.. jeg har prøvd men får ikke bevist det og må dessverre bare punge ut. Er snakk om ca kr 60 000.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg ut det samme spørsmålet på forumet på jusstudent.com. Er noen som er ferdig utdannet som alltid svarer.. ,;)

Skrevet
Jeg har nettopp fått to utleggsforretninger rettet mot meg. Måtte sende inn all informasjon om min økonomi. Men hva skjer nå da? Hvor lang prosess er det? Vil de ta trekk i lønn eller tar de bilen min? "Tar" de bilen eller tar de pant i den?? Synes dette er vanskelig... :(

Det er rett og slett min ekssamboer som har klart å sette meg inn i denne situasjonen. Ham har forfalsket min underskrift osv.. jeg har prøvd men får ikke bevist det og må dessverre bare punge ut. Er snakk om ca kr 60 000.

Har politiet henlagt saken? Regner jo med at du har anmeldt din tidligere samboer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...