Gå til innhold

Svart parka/dunjakke

Nienna83

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har nå sett flere jenter i Oslo med enten svart eller brun i matt farge dunjakke/boblejakke med pels på hetten og har prøvd å se hvilket merke denne jakken er, men det står ikke noe på jakken. Ikke noe merke hverken på lomme, foran, bak eller på hette så jeg aner ikke hvor jeg kan få tak i en slik jakke. De ser litt dunjakke/boblejakke ut og går rett nedenfor rumpa, markerte tjukke "striper" med dunet i. Litt dårlig å forklare det her, men er det noen som har peiling på hvilken jeg mener?

Tusen takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver du virkelig å se ut som alle andre? Er ikke du litt for gammel for det?

Muhahaha du er en arti skrue du. Tør du virkelig bare å kritisere andre som anonym?

Jeg ser en fin jakke, jeg vil ha den jakken. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver du virkelig å se ut som alle andre? Er ikke du litt for gammel for det?

Hadde du virkelig ikke noe bedre svar å komme med enn det burde du holde deg borte eller evt starte din egen "kritiser andre-tråden".

Til TS, Har du sett i sportforretninger? Vet Norønna har sorte, matte, dunjakker med pelskant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~♥ƒαѕн&#9

det er en som veldig mange har jeg kjøpte den jeg og, den kostet 199,- på b-young finnes i svart brun lilla og hvit tror jeg.. jeg kjøpte den i svart. den er en boblejakke men ikke veldig bobleaktig ganske rett i formen, med sånne striper med bobler som du forklarer , så er det ganske tynn pels på? er det den du snakker om? har sett veldig mange med den. den er som sagt ganske rett i formen og går rett over rumpa

Endret av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du virkelig ikke noe bedre svar å komme med enn det burde du holde deg borte eller evt starte din egen "kritiser andre-tråden".

Til TS, Har du sett i sportforretninger? Vet Norønna har sorte, matte, dunjakker med pelskant.

Takk for tips, og ja jeg har sett, men tror ikke det er en type "sports" merke dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det denne, som blir vist bilde av i beige lengre ned i linken? (bare det er pels på)

http://www.mote.no/showthread.php?p=638132

Ja, det kan faktisk være den. Jeg har bare sett den på andre, så litt vanskelig å være helt sikker når den ligger slik. Finnes den på B-young enda så kan jeg ta en titt og se om det er den :) Tusen takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...