Gjest Gjest_Inga_* Skrevet 22. januar 2009 #1 Del Skrevet 22. januar 2009 Blir helt sjokkert over Hells Kitchen. Remsey er jo rimelig spes. Han sier fucking i hver setning, gjerne oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 22. januar 2009 #2 Del Skrevet 22. januar 2009 ...og denne er på singelforumet fordi...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinaballerina Skrevet 22. januar 2009 #3 Del Skrevet 22. januar 2009 ramsey er deilig da!! dessuten er det et tv-program...han får betalt for å prate sånn!!og deltakerne får betalt for å ta i mot!!!Det er jo det som skaffer seere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #4 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, denne sesongen tar han helt av. Men jeg lurer på om serien ble spilt inn samtidig som han opplevde samlivsbrudd, kanskje det er derfor han går helt fra konseptene over tilsynelatende småting... :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 11. februar 2009 #5 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Er det sesong 5 dere snakker om eller? Jeg synes ikke han er noe verre enn tidligere, men det kan jo hende at jeg bare har vent meg til kjeftinga hans. Han heter forresten Ramsay. Endret 11. februar 2009 av Meaty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå