L@dy Skrevet 22. januar 2009 #1 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg og ei venninne skal på kino i helgen ( i Oslo ) og lurer på om noen har sett en god film som du anbefaler. Vurderer jo Max Manus da, men kanskje det er andre filmer også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid-84 Skrevet 22. januar 2009 #2 Del Skrevet 22. januar 2009 Yes-Man er et veldig godt alternativ hvis du har lyst på en lett fordøyelig og morsom film Så den forrige uke, vi lo og lo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venetar Skrevet 22. januar 2009 #3 Del Skrevet 22. januar 2009 Annerkjent god film - Slumdog Millionaire Tullete zombie skrekk/komedie - Død Snø Interessant film for de fleste nordmenn - Max Manus Teit underholdning - Yes Man Animert barneunderholdning - Madagascar: Escape 2 Africa Take your pick. Selv lener jeg mest mot Slumdog og Død Snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. januar 2009 #4 Del Skrevet 23. januar 2009 Yes man - morsom film med Jim Carrey Max Manus - genial norsk film!!! Revolutionary road - golden globe vinner! bra film! Leo er bra i den! Twilight - skikkelig fin og bra film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. januar 2009 #5 Del Skrevet 23. januar 2009 Doubt- hvis dere vil se en "tenkefilm" Utmerket skuespill. Max Manus, syns jeg er en "må se" film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missindependent Skrevet 23. januar 2009 #6 Del Skrevet 23. januar 2009 Yes-Man er et veldig godt alternativ hvis du har lyst på en lett fordøyelig og morsom film Så den forrige uke, vi lo og lo. Den er driit kul! Så den her om dagen på kino :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 23. januar 2009 #7 Del Skrevet 23. januar 2009 Yes-Man er et veldig godt alternativ hvis du har lyst på en lett fordøyelig og morsom film Så den forrige uke, vi lo og lo. Jeg må ærlig innrømme at den var morsom! Spesielt en scene som inneholder kontorteip... (Og jeg liker ikke så mye av det som er av komedier for tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 23. januar 2009 #8 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg anbefaler "Australia" og "Yes man". Veldig gode begge to, syns jeg hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå