Gjest Gjest-Mia* Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Noen som er kjent i Bergen? Jeg har prøvd å sett etter en ballkjole i dag, men fant ingen Noen som vet om noen butikker der jeg kan kjøpe ball kjole? Hvor det ligger og hvor lenge det er åpent? Håper på svar
Daiquiry Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Det ligger en kjolebutikk i Øvregaten. Husker ikke helt hva den heter, men den ligger på høyre siden hvis du går fra Fløyen. Der har de alt mulig av kjoler. Det ser veldig bra ut fra utsiden hvertfall!!! Lykke til!
Gjest Gjest-Mia* Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Takk for svar!!! Fant den nå.. heter Gicci...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Diva eittelleranna på lagunen, kjempefine kjolar!
Gjest Hun som vet Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Noen som er kjent i Bergen? Jeg har prøvd å sett etter en ballkjole i dag, men fant ingen Noen som vet om noen butikker der jeg kan kjøpe ball kjole? Hvor det ligger og hvor lenge det er åpent? Håper på svar Jeg synes de ser jævlige og trashy ut! Fy faen til stygge, billige kjoler.
Gjest Sandie Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Diva eittelleranna på lagunen, kjempefine kjolar! Det er sikkert Divakjoler du tenker på.De har nettside også, www.divakjoler.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå