Gå til innhold

blir mannfolk lei sex?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_minnie_*
Skrevet

Har en kjæreste som hele tiden gjør meg så opphisset...har lyst på sex mtrent hele tiden. Jeg merker jo at han har lyst,han også, men jeg er kanskje mer klengete enn han, og oppfordrer han veldig ofte til å ta på meg...er bare litt redd for at han skal bli lei av at jeg holder på sånn..klarer ikke å la være liksom....og han har jo ikke begynt å protestere ennå, akkurat... :Hehe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du merker vel om han liker det eller ikke? Uansett tror jeg nok at en han liker det, jeg ville hvert fall likt at dama var litt pågående :D

Det er mye bedre å være ekstra klengete enn at forholdet dabber av....

Skrevet

Ikke han jeg deler hus med ihvertfall. Heldigvis

Skrevet
men jeg er kanskje mer klengete enn han, og oppfordrer han veldig ofte til å ta på meg...

Om du er redd for manglende lyst så bør du kanskje fokusere på å ta på han, heller å oppfordre han til å ta på deg.

Skrevet
Ja mannfolk kan bli lei sex.

Det jeg blir lei av er relativt lange økter for å tilfredstille dama. Ideelt sett kunne jeg tenkt med en kjapp en morgen og kveld med kanskje en lengre økt 1-2 ganger i uka.

Selv etter 10års samliv blir jeg alltid kåt av å ligge inntil dama men de lange seansene blir nok for kjedelig i lengden. Jeg kunne nok også tenkt meg litt mer suging uten noe mer etterpå.

Selvfølgelig er dette super egoistisk men dette representerer nok mitt tankemønster som manne-kanin :gjeiper:

• 1 måned senere...
Gjest Shelob
Skrevet

Skulle til å skrive egen tråd, men fant denne.

Jeg kommer til å snakke med kjæresten min om det også, men vil gjerne lodde stemninga litt blant gutta her, om noen vil kommentere.

Vi har vært sammen bare 4-5 mnd, og jeg er kjempeglad i han og veldig keen på mye sex, vet han også er veldig forelska i meg.

Jeg er vant til fra før, at gutta er veldig pågående og at jeg heller enn han må feie han av meg innimellom.

Han her er annerledes. Veldig kåt og klar når han er i slaget, men noen ganger ikke i slaget og veldig tydelig på at han ikke er mulig å engasjere seksuelt. Det er egentlig helt OK, veldig bra at han er ærlig heller enn å "stille opp".

Problemet mitt er at jeg blir litt redd for å være for pågående med kos og klapping. At det skal virke som mas og.. tja, sexgal, overkåt kjerring liksom. Helt dust å tenke antakelig, men likevel...

Faktum er at jeg tåler en "avvisning" i form av at - vil han ikke knulles, suges, runkes etc - så er jeg helt lykkelig med at han sier fra, og at jeg bare kan holde rundt han og susse han i nakken, full forståelse. Det jeg er redd for er at jeg skal blie avvist totalt, at han feks skal snu ryggen til meg, pakke seg inn i dyna og snorke i vei, uten at jeg får noe kos i det hele tatt.

Nå har ikke dette skjedd, men jeg er så usikker på om det kan bli for mye kjærtegn og kosing. Tror han da at jeg krever sex hele tiden? For det gjør jeg ikke! Jeg synes det er deilig å bare ligge og kose med slapp pikk/baller mens jeg ser film og spiser smågodt feks. Kan det virke som sexpress?

Jeg skjønner at dette blir individuelt og at jeg må snakke med han selv om det, men likevel.. Noen synspunkter? Liker dere kos og klåing selv om det ikke ligger an til sengesirkus?

Gjest Shelob
Skrevet
Det jeg blir lei av er relativt lange økter for å tilfredstille dama. Ideelt sett kunne jeg tenkt med en kjapp en morgen og kveld med kanskje en lengre økt 1-2 ganger i uka.

Selv etter 10års samliv blir jeg alltid kåt av å ligge inntil dama men de lange seansene blir nok for kjedelig i lengden. Jeg kunne nok også tenkt meg litt mer suging uten noe mer etterpå.

Selvfølgelig er dette super egoistisk men dette representerer nok mitt tankemønster som manne-kanin :gjeiper:

Nei, jeg er helt enig! Variasjon er tingen. Kjappiser, evt med glidemiddel for å få det glatt og deilig raskt, runk med gliders, og ja - også rene suginger uten noe mer. Deilig å bare oppleve orgasmen hans 100%, det kan jeg leve på i dager etterpå. Ikke noe grisete over dette... Lange seanser når tid og krefter til det.

Skrevet (endret)

"Nei, jeg er helt enig! Variasjon er tingen. Kjappiser, evt med glidemiddel for å få det glatt og deilig raskt, runk med gliders, og ja - også rene suginger uten noe mer. Deilig å bare oppleve orgasmen hans 100%, det kan jeg leve på i dager etterpå. Ikke noe grisete over dette... Lange seanser når tid og krefter til det."

dette høres opphissende ut:) jeg kan også tenke meg å bare nyte hans orgasme innimellom:)

men, jeg oppfatter meg selv som "sexgal overkåt kjerring". endel av de menn som svarer at menn ikke blir lei av sex, er nok ikke vant me å ha ei overkåt kjerring?

jeg er 26 år, og har vært singel i 5 år nå.....har aldri hatt et forhold som varte i mer enn 9 mnd.

forresten så sa den ene exen min at "det kunne bli for mye sex, og at det ble litt mer spennende hvis vi av og til hadde en dags pause". (dette var mitt første seksuelle forhold, så jeg ble litt sjokka;P)

dette er noe jeg skal prøve å huske på i mitt neste forhold. selv om jeg kan ha sex to ganger om dagen. pausen i mellom disse øktene er pause nok for meg. :sjarmor:

men i mitt neste forhold håper jeg på samboerskap, rekkehus, stakittgjerde osv. *flire*

da -må- en være oppmerksom på den andres seksuelle behov/hyppighet, og ikke mase for mye. dette gjelder begge parter!

jeg håper selvfølgelig at jeg møter en fyr som har noenlunde de samme sexbehovene som meg. sex 1-2 ganger i uken er bare alt for lite. nå snakker jeg om før en får unger osv.

Endret av DaYdReAm
Skrevet

Da er jeg en kvinnekanin! Akkurat sånn vil jeg ha det!

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Har en kjæreste som hele tiden gjør meg så opphisset...har lyst på sex mtrent hele tiden. Jeg merker jo at han har lyst,han også, men jeg er kanskje mer klengete enn han, og oppfordrer han veldig ofte til å ta på meg...er bare litt redd for at han skal bli lei av at jeg holder på sånn..klarer ikke å la være liksom....og han har jo ikke begynt å protestere ennå, akkurat... :Hehe:

blir ikke lei sex nei, men det hender vi blir lei dama..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...