Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bankkortet mitt ble slukt, uten grunn, i en minibank for et par uker siden. Minibanken hørte til "min" bank, og i følge de i banken var sluking noe den gjorde innimellom. De sa i banken at jeg skulle få det igjen i løpet av noen dager, men det har jeg altså ikke fått.

Hvor lang tid pleier dette å ta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg fikk mitt igjen etter ca. en uke.

Skrevet

Normalt bør du ha det igjen i løpet av en uke. Siden det har tatt så lang tid bør du kontakte banken. Kanskje er det så enkelt som at det var noe feil med kortet og at det må produseres nytt. Da tar det gjerne et par uker. Det kan også være at banken din har registrert feil adresse på deg.

Skrevet

Feil adresse har de ikke, for det ble sjekket da jeg gikk i banken etter at det ble slukt. Jeg skal uansett i banken first thing i morgen.

Er frustrerende å gå uten penger så lenge, må låne penger av kjæresten til pensumbøker og alt annet jeg trenger.

Liker ikke å vente på ting jeg vet skal komme som "aldri" kommer (play.com er også flinke til sånt).

Skrevet

Etter at kortet mitt ble slukt en gang har jeg sluttet å bruke minibanken, tar heller ut i butikken for der unngår man problemet! :) Bare som et tips.

Skrevet
Etter at kortet mitt ble slukt en gang har jeg sluttet å bruke minibanken, tar heller ut i butikken for der unngår man problemet! :) Bare som et tips.

Jeg også. Minibank er nei-nei. I utlandet har jeg brukt minibanker som ikke tar kortet helt inn, men det kan dras ut igjen uansett. Det er kjekt.

Skrevet

det kommer ann på hvilken bank du har og hvor i landet du bor. men som regel skal det ikke ta mer en 7-8 dager grovt sett

Skrevet

Da kortet mitt ble slukt fikk jeg mail etter et par dager om at banken hadde mottatt kortet mitt og at de skulle sende det til meg umiddelbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...