Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 vi har vært sammen i 6 år i morgen ... krangla litt voldsomt på onsdag ellers er alt greit ... i dag har han skrevet på msn sin The course of trule love never runs smooth ... kan noen oversette dette plz hva mener han med det? og hvorFOR har han skrevet det?
Mrs. K Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Hvis du googler sitatet får du opp masse treff og forklaringer
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Kursen til ekte kjærlighet går aldri glatt (dvs. uten problemer...)
Jade Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Men rett trule til true før du søker. Jeg ville nå ihvertfall tatt det som et godt tegn at han ser på forholdet deres som "ekte kjærlighet", selv om det har sine opp- og nedturer.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Men rett trule til true før du søker. Jeg ville nå ihvertfall tatt det som et godt tegn at han ser på forholdet deres som "ekte kjærlighet", selv om det har sine opp- og nedturer. Litt enig i det du skriver, men jeg tror også jeg hadde blitt litt irritert fordi han på en måte viser til andre at de har litt problemer. i allefall er det kanskje naturlig at andre lurer når han skriver sånn?
Jade Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Ja har ikke sansen for de som bretter ut hele kjærlighetslivet sitt for alle på msn, facebook ol.l. Må være enda mer plagsomt for vedkommende som er sammen med hun/han. Samboeren til en kompis slo opp. Og jeg (og alle de andre 100+ "vennene" hennes) fikk vite det før mora til kompisen (som jeg kjenner ganske godt via min mor). Endret 22. januar 2009 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå