Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 På grunn av en sykdom i underlivet (vestibulitt) har ikke jeg og min fine kjæreste hatt sex på 1 og 1/2 år...Sykdommen gir meg en smerte som er helt u-utholdelig i slike situasjone. Vi har selvsagt forsøkt andre ting enn samleie, men etter hvert som tiden går blir det skjeldener å skjeldnere.. Det er så skuffende og fortvilende følelse at man aldri kan "fullbyrde" sexen... Tror dere man kan ta "skade" av å ikke ha sex over år?? Slevsagt er det en utfrodring forholdsmessig, men jeg tenker personlig?
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Nei. Man tar ikke skade av å leve uten sex. Det som kan skje over tid er at han ( i dette tilfellet han, fordi du har en sykdom) slites så mellom sitt behov og hensyn til deg. At forholdet går over styr. Dere må ha fokus på det å kunne ha sex på andre måter. Og snakke om problemet. Søke de muligheter som finnes for å få hjelp.
Gjest Gjest_tallulah_* Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Fysisk sett er jeg ganske sikker på at det ikke gjør noe skade å ikke ha sex på lenge. Psykisk sett, om man er i et forhold, kan nok være ødeleggende. Det er stor fare for å ende som "venner" uten nærhet og kos med sin partner. Jeg er av den mening at man ikke trenger selve samleien, men det er viktig å være intim med partneren sin, tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå