Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

enkelt og greit: hvor ofte forelsker du deg? hvor lenge varer forelskelsen og hvor gammel er du? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

Ofte!

Jeg er en av de som er dødsforelska helt til fyren viser interesse. Har vart alt fra 3 dager til 3 år. Sikkert vært forelska i 30 stk til sammen.

Heldigvis har jeg vært forelska i kjæresten min i snart 3 år nå:)

Endret av LanaLane
Gjest Gjest_tallulah_*
Skrevet

2 ganger.

1. gang da jeg var 17 år. Pang-forelsket. Var forelsket på avstand i 2 år. Så personen på skolen hver dag.

2. gang var jeg 25. Pang-forelsket. På avstand. Den varte på sitt mest intense i 4 måneder.

Skrevet

En gang, da var jeg 11. Det varte i tre lange år på avstand og var grusomt hver eneste dag. :)

Aldri opplevd noe i nærheten av det der... Kanskje jeg er flink til å kontrollere følelsene mine. Men tiltrekning har jeg opplevd en god del av. Min erfaring er at det fungerer bedre der man i utgangspunktet ikke har de helt store følelsesutbrudd, men heller en god følelse og litt tiltrekning. Og så vokser det frem kjærlighet etterhvert.

NÅ forelsker jeg meg jevnlig i min mann! :ler: Men jeg er blitt såpass gammel at jeg ser hva jeg har og vet å sette pris på det. Fremfor å drømme om riddere og hester.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei!

Jeg er jente 23 år.

jeg blir forelska hele tia!! og det er faktisk utrolig slitsomt! men heldigvis sitter det ikke alltid så dypt! Jeg er vel av den som hurtig oppflammede sterke følelser, og det er ikke alltid like gøy når jeg vet at fyren ikke er bra... Vet jeg høres veldig useriøs ut nå, men det er jeg ikke! MEN det er utrolig deilig når jeg har kjæreste, med eksen min var jeg som nyfrelska i to-tre år! ;)

Skrevet

Er 27.

1. - 10. gang: Avstandsforelskelser frem til 17 års-alderen.

11. gang: 17 år, varte i 2 år (Var sammen, gjorde det slutt da forelskelsen hadde gått nok over til at jeg ikke lenger aksepterte måten han behandlet meg på.)

12.-19.gang: Småforelskelser frem til 24 årsalderen. Varte i noen mnd. En blir jeg fremdeles litt sjelven i knærne når jeg ser, men går ikke og tenker på han til daglig.

20.gang: Det siste halve året, vet ikke hvor lenge det varer eller hvor sterkt det er.

Skrevet

Jeg er nå 22år.

Har hatt 2 store forelskelser som tok noen år å komme over, ellers to små forelskelser som gikk like fort som de kom :)

Skrevet

Ikke ofte, går år mellom hver gang...har vert forelska to ganger de siste 5 årene. Er passert de 30...

Skrevet

Hmm.. spørs hvordan man definerer forelsket?

Jeg vil si at jeg har vært ordentlig hodestups "vondt i magen"-forelsket 3 ganger, er 25 år. Min første kjærlighet da jeg var 17 (som det aldri ble noe seriøst av), et kort forhold da jeg var 22 og min nåværende kjæreste.

Men jeg har vært småforelsket (eller kanskje bare betatt?) flere ganger, kanskje rundt 20. Det har ofte vært like intenst som en forelskelse - man tenker på personen hele tiden, får sommerfugler i magen og alt det der - men samtidig har jeg likevel følt innerst inne at det er mer flyktig på en måte. Vanskelig å forklare, og vanskelig å definere!

Skrevet

Jeg har vært forelsket 3 ganger (hvis man ser bort fra barneskole-"forelskelsene").

17 år, intens forelskelse i jevnaldrende gutt, kort forhold på 1 mnd. Kjærlighetssorg i 2 timer.

19 år, langvarig forelskelse, forhold varte i ...hm, husker ikke. 4-5 mnd?. Tok 1 år å komme over han.

31 år, forelsket meg i min nåværende, det er litt over 1 år siden. Frem og tilbake har det vært, men han har fortsatt hjertet mitt, og omvendt :)

Imellom disse 3 har det vært attraksjoner og begjær, men aldri sterke følelser som forelskelse gir.

Skrevet

Har vært forelsket to ganger.

Ene var veldig intens. Peneste og mest sjarmerende gutten jeg hadde sett, vi tilbringte en uke sammen, før jeg fant ut at han hadde kjæreste. Kanskje altfor lite tid sammen til å bli forelsket, men jeg hadde det helt jævlig i tiden etterpå husker jeg.. Gråt meg i søvn, drømte om han hver natt, var sjalu på kjæresten hans og skrev til og med dikt :fnise: Tenkte at jeg aaaldri fant en så bra gutt igjen.

Men så møtte jeg kjæresten min. Vi har vært sammen i nesten to år nå, og er enda kjempeforelska i han. Beste gutten jeg vet om!

Skrevet

Jeg er 21 år og har vært forelsket (slik jeg definerer det) en gang.

Det var et av-og-på forhold i 2 år, ble avsluttet hatfullt så "gikk over" fort. Men vi er gode venner idag, 2 år etter bruddet.

Ikke vært forelsket igjen, men har vært veldig betatt! =D

Skrevet

Irriterende ofte!

Var forelsket første gang i 6 klasse på barneskolen.

Den største forelskelsen min i 8 klasse, varte i 2 år.

Forelsket meg igjen i 10.

Forelsket meg i 1, ble dumpet.

Fikk meg jobb, der ble jeg jammen forelsket igjen.

Forelsket meg i 2, vi var pulevenner i 2 år.

Når han, etter 2 år ville være kjærester, varte det en uke og jeg forelsket meg i en ny.

Dette har vart i 3 år.

Nå er jeg forelsket...................igjen.

Trodde ærlig ikke at det var så mange! Nå har jeg kun tatt med de forelskelsene min som har fått meg til å skjelve, ikke tørre å snakke, bli tørr i kjeften og hjertebank til tusen! Har hatt flere små forelskelser i mellomtiden.

Dette kan da ikke være normalt???

Skrevet

Jeg er 32 år og har vært skikkelig forelsket 2 ganger i mitt liv.

Nå har jeg ikke tatt med sånn "småkribling og spennings-forelskelser" som er over like fort som de kom, men skikkelige, harde forelskelser...

Den første var da jeg var 16....

Var forelsket omtrent et år før vi ble kjærester - og gikk bare å lengtet etter ham i 12 år etter at det var slutt..

Jeg stoppet ikke å leve, altså - og var samober med en annen noen år etter det var over, men følelsene for akkurat denne personen varte lenge, lenge, lenge....

Andre gang er NÅ... :) Og forelskelsen startet i sommer - og varer ennå.

Heldigvis er han kjærst'n min... ;)

Skrevet
Er 27.

1. - 10. gang: Avstandsforelskelser frem til 17 års-alderen.

11. gang: 17 år, varte i 2 år (Var sammen, gjorde det slutt da forelskelsen hadde gått nok over til at jeg ikke lenger aksepterte måten han behandlet meg på.)

12.-19.gang: Småforelskelser frem til 24 årsalderen. Varte i noen mnd. En blir jeg fremdeles litt sjelven i knærne når jeg ser, men går ikke og tenker på han til daglig.

20.gang: Det siste halve året, vet ikke hvor lenge det varer eller hvor sterkt det er.

Er det mulig å forelske seg så ofte??? Forveksler du det ikke med noe annet? Å forelske seg 20 ganger er jo veldig mye!

Jeg er 27, har vært det tre-fire ganger og jeg er det nå også... :rødme:

Skrevet (endret)

Jeg blir ofte betatt, men har bare vært/er skikkelig hodestups forelsket i en person. Føler jeg har forelsket meg i han flere ganger i løpet av de siste 5-6 årene. Og jeg er så heldig at vi er sammen nå :rødme:

edit: Jeg er forresten 20 år.

Endret av angeleyes
Gjest Four Times!
Skrevet

1. Voldsomt forelsket i en god venn da jeg var 15. Sterke følelser for ham i sikkert ca 5 år etterpå.... selv om vi aldri traff hverandre igjen!

2. Kort og intenst forhold når jeg var 21. Følelsen av at han var den perfekte satt i 5 år til.....vi så hverandre i blant ute disse årene. Prøvde på en gjenforening da jeg var 29 (!) og nettopp var singel, men det fungerte ikke!

3. Et eneste kort og intenst møte, ikke noe forhold, ikke noe sex, da vi begge var i forhold med barn involvert, da jeg var 27 år. Følelsen satt i 2 år etterpå....selv om vi aldri traff hverandre igjen! (ja man kan si at mitt daværende forhold var og ble ganske miserabelt, men vi hadde barn, og valget var tatt! Mitt forhold til barnefaren døde naturlig nok ut av seg selv til slutt noen år senere).

4. 35 år. Og, ja, etter disse tre første ganske miserable men dog så intense forelskelsene, som aldri gav NOEN varig frukt, møtte jeg endelig mitt livs kjærlighet!!! Og han er her ennå! :rødme:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
enkelt og greit: hvor ofte forelsker du deg?

ca hvert tredje år

hvor lenge varer forelskelsen

mellom noen uker og 15 år

og hvor gammel er du? :)

35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...