Celisa Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har langt, glatt, fint, ubehandlet hår. Noen tanker om hva som kan passe til meg? Gjerne merke og eksakt type, eksempel redken extreme osv.
Sheherasade Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Jeg svarer deg det samme som jeg svarer alle andre med samme type spørsmål: Redken All Soft-serien er helt fantastisk!!!!
Gjest Deception Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Anbefaler du All Soft til glatt, fint, ubehandlet hår? Den er jo for grovere hårtyper som gjerne er tørre og brusete? Jeg har selv en glatt, myk hårtype som består av fine hårstrå, og er mest fornøyd med Kerastase Resistance (den lysegrønne serien), og Matrix Biolage Color Care.
Sheherasade Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Anbefaler du All Soft til glatt, fint, ubehandlet hår? Den er jo for grovere hårtyper som gjerne er tørre og brusete? Jeg har selv en glatt, myk hårtype som består av fine hårstrå, og er mest fornøyd med Kerastase Resistance (den lysegrønne serien), og Matrix Biolage Color Care. Jeg har glatt og ubehandlet hår. Kanskje litt tykkere, men absolutt ikke tørt eller brusete. Jeg synes den er topp i hvert fall. Det er ikke Smooth Down-serien du mener??
Gjest Deception Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har glatt og ubehandlet hår. Kanskje litt tykkere, men absolutt ikke tørt eller brusete. Jeg synes den er topp i hvert fall. Det er ikke Smooth Down-serien du mener?? Nei, jeg mener All Soft. Jeg kjøpte den nye Real Control-serien, og egentlig er resultatet det samme der. Jeg har ganske kort hår, men farger det ofte og føner det hver dag. Men kanskje du bruker All Soft uten balsam?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå