Gjest Methuselah Skrevet 22. januar 2009 #1 Del Skrevet 22. januar 2009 Der ser dere det er skadelig å være høflig http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2881673.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 22. januar 2009 #2 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Tråden er ryddet. Spørsmål om moderering kan stilles på Ris og Ros. - Nigo (mod) Endret 22. januar 2009 av Nigo-san Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #3 Del Skrevet 23. januar 2009 Der ser dere det er skadelig å være høflig http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2881673.ece Høflig og høflig....de ofret sitt eget liv for at andre skulle leve. Merkelig at det fremstilles som om de er "suckers" på grunn av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #4 Del Skrevet 23. januar 2009 Høflig og høflig....de ofret sitt eget liv for at andre skulle leve. Merkelig at det fremstilles som om de er "suckers" på grunn av dette. En skal ta av seg hatten for disse engelskmennene. Er ikke sikker på om jeg hadde vært like stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffie Skrevet 23. januar 2009 #5 Del Skrevet 23. januar 2009 Det litt 'artige' er at tidligere paa dagen samme dagen som jeg foerst saa den artikkelen var min kjaere (engelskmann) veldig sulten, men ville ikke spoerre om jeg kunne lage middag snart for han ville ikke vaere uhoeflig. Naar jeg fant ut hvor sulten han var og ga han litt kjeft for ikke aa si noe naar han var sulten saa fikk jeg til svar at han var ganske sikker paa at mange briter har sultet ihjel opp gjennom tidene fordi de var for hoeflige til aa be om mat. Naar jeg saa leste artikkelen om Titanic senere samme dag, saa tenkte jeg ogsaa i de sirkler at av og til saa gaar det an aa vaere litt for mye hoeflig. Men samtidig saa maa jeg beundre disse britiske mennene som gikk tilbake i koen istedenfor aa redde seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 25. januar 2009 #6 Del Skrevet 25. januar 2009 Er det rart vi sjarmeres av engelskmenn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå