Suzy Skrevet 27. juni 2003 #1 Skrevet 27. juni 2003 Noen som kan briefe meg på symptomer for pollenallergi - særlig gresspollen! Tror jeg har det... Utrolig snørrete og grumsete om dagen - klør i øynene også. Har kjøpt allergipiller uten resept, men føler meg sliten og slapp uansett... Noen som har erfaringer? Suz *snufs*
Gjest Lady-M Skrevet 27. juni 2003 #2 Skrevet 27. juni 2003 Høres ut som pollenallergi. Jeg allergi mot det meste, blant annet gresspollen. Symptomer: * Tett i nesen * Nyser * Tørr i halsen * Tørr i øynene * Kløe i og rundt øynene * Trøtt/slapp * Værst om natten *snufsisnufs*
Suzy Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2003 Hm... neste riktig det der, men jeg er verst om morran. Natta merker jeg ikke noe - sover så godt atte :oops: Suz
Gjest Lady-M Skrevet 27. juni 2003 #4 Skrevet 27. juni 2003 Ja, det er vel riktig det.. sover godt om natten, men om morgenen ser jeg ut om jeg har fått meg en knyttneve i hvert øye og puster og peser som en hval...
Suzy Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2003 Jah! Klør i øya og hoster som en gal - helt tørt i hele systemet... Får komme meg til doktoren gitt... *stønn* Suz
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå