Gå til innhold

Når skal dere til frisøren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen. Ser dere nærmer dere den store dagen. =)

Hvor lang tid i foorveien bestillte dere prøve time til frisøren å sminketime?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hjelpes, nå ble jeg en smule stresset, alle har jo satt av timevis til hår og sminke! :overrasket:

Vi skal gifte oss kl. 12, hvordan i all verden skal jeg få tid??

Edit: Leif

Dette lurer jeg også på!!! :fnise:

Skrevet
hei alle sammen. Ser dere nærmer dere den store dagen. =)

Hvor lang tid i foorveien bestillte dere prøve time til frisøren å sminketime?

Ettersom jeg hadde hørt på forhånd at slike ting blir fullbooket lang tid i forveien bestilte jeg frisør/make-up ca. 10 mnd. i forveien. Særlig fordi jeg gjerne ville ha akkurat den frisøren og sylisten og ikke ville risikere å måtte bestille et annet sted hvis det var fullbooket der...

Skrevet
Dette lurer jeg også på!!! :fnise:

Gifter du deg kl 12, bør du være hos frisøren kl 8

Skrevet

Men som regel så åpner ikke salongene før kl 09 eller 10, men kansje det går an å lage en avtale med frisøren om og få komme kl 08.00!?

Skrevet

Vielsen vår er 11.30. Ikke snakk om at jeg stiller hos frisøren 07.30! Tidligst 09.00 altså... Det må nå være måte på hvor sliten og trøtt jeg vil være når kvelden kommer..

Skrevet
Vielsen vår er 11.30. Ikke snakk om at jeg stiller hos frisøren 07.30! Tidligst 09.00 altså... Det må nå være måte på hvor sliten og trøtt jeg vil være når kvelden kommer..

Men det spørs jo hvor avansert du skal ha hår og make-upen.

Skrevet

Å huff......

Vi begynner festlighetene, med navnefest før bryllupet, klokka 11.. Frisøren skal jeg til klokka 9. Hvordan i h....... skal jeg rekke det da? Jeg kan med andre ord bare være hos frisøren i 1 1/2 time. MAX! Hjelp. Jeg skal ikke ha noe kompliserte greier, bare oppsatt, ikke en masse krøller og lokker her og der. Hvor lang tid tar det????

Også sminke, da.

Noen frisører/stylister her som kan svare?

Skrevet
Noen frisører/stylister her som kan svare?
Ring DIN frisør og spør. Kun de vet hvor lang tid de pleier å bruke, og om de kan klare det på 1 1/2 time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...