Linn Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hei! Vi ønsker at Kvinneguidens forumbrukere kommer med noen tanker til oss om hvilke menn dere drømmer om! Hvordan er drømmetypen din? Hva slags personlighet liker du, hvilke egenskaper er viktig for deg, er utseendet viktig - i såfall hvordan bør han se ut? Vi håper dere vil avsløre litt for oss, så publiserer vi en artikkel om dette på mandag neste uke. Tusen takk for hjelpen alle sammen. Mvh. Linn
Gjest KateW Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har lyst på en mann som ikke er forholds-redd. Han må være åpen for å satse på en framtid med meg, hvis resten stemmer. Jeg må tenke at han er verdens kjekkeste, for utseende betyr noe. Han må få meg til å le, og ha fine underarmer. Assosiativ intelligens syns jeg er et flott ord, og det er viktig for å skjønne hverandre tror jeg. Han kan gjerne være en dress-dude, da jeg er feminin, jålete og matchende. Han kan godt være dypsindig, smart og klok, men må tenne på at jeg er eglete, teit og barnslig... Han må ikke være redd for å leke med meg, klatre i trær, herje rundt i skogen, lage engler i snøen eller ha vann-og snøballkrig. Ellers må han forstå at selv om jeg er tøff, og sterk og selvstendig så trenger jeg noen som kan passe på meg og stryke på meg en gang i blant...
FoxyFish Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Én ting jeg har lært, er at utseende er noe av det første man går "lei" av ved en kjæreste. Så for min del er personlighet og ikke minst humor faktorer som absolutt må være tilstedet! Men utseende er jo likevel noe av det første man legger merke til, så om tiltrekkelsen er der fra første stund, samtidig som personlighetene klikker, så er det meste gjort. For min del er det også viktig å virkelig føle seg verdsatt. Komplimenter om små og store ting frisker opp hverdagen, og man føler seg bedre både med seg selv og med kjæresten. Kjæresten min er for eksempel veldig flink til å finne noe positivt med meg i enhver situasjon. Om jeg har pynta meg skikkelig med sminke og klær, får jeg definitivt høre hvor fin jeg er. Om jeg derimot sitter sminkeløs i sofaen med joggebukse, får jeg også faktisk høre ting som: "Du er så naturlig pen du", eller "Du er faktisk ganske sexy uansett om du har på deg kjole eller kosebukse" Da blir jeg så glad! Og da kan jeg virkelig også kjenne på den følelsen som sier at jeg har funnet min drømmemann Hvis jeg skal se på utseende alene, så er det at man ser frisk og sporty ut, kler seg pent, har et fint smil, snille øyne og gode armer. Og når han i tillegg er sommerbrun så smelter jeg helt!
FoxyFish Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Og en ting til! Man må kunne vite at begge satser fullt og helt på forholdet og hverandre. At han kan snakke om barn og giftemål uten å ha drukket en dråpe alkohol ( ), og at vi er enige om en framtid sammen med felles mål og ambisjoner. Og om han har en strålende familie, så er jo det bare et kjempepluss.
Gjest Sandbekken Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Hei! Vi ønsker at Kvinneguidens forumbrukere kommer med noen tanker til oss om hvilke menn dere drømmer om! Hvordan er drømmetypen din? Hva slags personlighet liker du, Svar: En drømmemann må like å ha dype samtaler med meg, han må like å bruke tid med meg uten å nødvendigvis gjøre noe spesielt, bare det å nyte hverandres nærvær.. hvilke egenskaper er viktig for deg, Svar: At han har selvinsikt og kan inrømme om det er noe feil han har gjort, det å kunne si unskyld er en veldig viktg egenskap. At man kan se det positive i krevende situasjoner er også ikke å forakte! er utseendet viktig - i såfall hvordan bør han se ut? Svar: Utsende er ikke det jeg ser på først, og når man elsker en person blir personen pen anyway men en drømme mann skal helst være litt kraftig og "trygg", og ellers ha grei hygiene hehe..Vi håper dere vil avsløre litt for oss, så publiserer vi en artikkel om dette på mandag neste uke. Tusen takk for hjelpen alle sammen. Mvh. Linn
aline Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Drømmemannen min er en tenker, han er klok, nysgjerrig og griper muligheter når de byr seg. Han har en jobb han finner interessant, selv om han ikke lever for den, for han må ha tid, lyst og energi til å også ta vare på interessen sin for dans (som han absolutt bør ha ja!). Han liker å prate, og vi kan ha lange, interessante diskusjoner om alt fra religion, kultur og verdens problemer, til hva slags musikk som gir hvilke inntrykk, hvilke artister vi finner interessante og hvem vi absolutt ikke skjønner hvorfor høres noe sted. Drømmemannen min er følsom, omtenksom og oppmerksom, samtidig som han også er selvstendig og oppmerksom på sine egne behov og ønsker. Han SER meg, på en måte som gjør at jeg føler meg som verdens mest sexy kvinne, og lar meg vite via både ord og blikk/flørt at han synes jeg er fin. Utseendet betyr helt klart noe, jeg synes han er råflott, selv om han på ingen måte trenger se ut som noen modell. Skal ærlig innrømme at jeg er svak for kløft i haka og litt skjeggstubb, og øynene er viktige. Både rent visuellt og hva de uttrykker. Jeg trenger å synes han er sexy, så det er han, og han vet det og vet å bruke det for å erte (han må være leken, det glemte jeg å si tidligere). Bortsett fra det, kan det å være kjekk, råflott og sexy, komme i mange utgaver. Det har ikke med verken høyde, tykkelse, hårfarge eller øyenfarge å gjøre. Er riktignok svak for menn som er nok trent til at partien akkurat i overgang siden på magen og over i hofte, som på trente/slanke menn, gjerne gir ett nesten vannrett søkk.... mmmmmh, det er en deilig del av mannekroppen (blant så mange andre deler). Hvordan han kler seg, betyr ikke veldig mye, men han må klare det selv og helst ikke klær som verken er for store eller for små. De skal passe, være rene og det er helt klart ett pluss om de er stilige. Bare han ikke bruker hvite tennissokker (noe plutselig mange menn har begynt med igjen... skjønner ikke hvorfor?).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå