Linn Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hei! Vi ønsker at Kvinneguidens forumbrukere kommer med noen tanker til oss om hvilke menn dere drømmer om! Hvordan er drømmetypen din? Hva slags personlighet liker du, hvilke egenskaper er viktig for deg, er utseendet viktig - i såfall hvordan bør han se ut? Vi håper dere vil avsløre litt for oss, så publiserer vi en artikkel om dette på mandag neste uke. Tusen takk for hjelpen alle sammen. Mvh. Linn
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Snill Reflektert Stabil Trofast Romantisk Handy En som klarer å kommunisere Rolig Klok Ansvarsfull God far Høflig Har utdannelse I jobb Står for det han sier Uredd Mystisk Kan sette grenser Tør å gi meg beskjed Blå eller grønne øyne Blondt eller brunt hår 1.75 høy og oppover Slank Gjerne litt markerte trekk Vanlig opptatt av utseendet Kan kle seg etter forhold, liker menn som kler seg pent God i sengen, vil være med på "lek innen normalen" Sosialt anlagt Blid og omgjengelig
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 En mann det lyser kjærlighet ut av øynene til! Kort og godt.
Anglofil Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Han jeg er sammen med nå er min drømmemann. Grunnen til det er ganske sammensett, det er rekke kvaliteter som til sammen gjør at han nettopp er min drømmemann. Kjæresten min er omtenksom, og ikke redd for å si hva han føler, har jeg det vondt, eller er dårlig, så er han flink til å vise meg masse oppmerksomhet. Han er i tillegg svært flink til å sette ord på hva han føler og tenker, han er nøye, og liker å vise at han mener gjennom f. eks å sende meg små lapper, gi en gave, eller via sms. Han er veldig søt, utrolig gavmild og generøs, og det jeg setter aller mest pris på er nettopp at han har gitt meg lov til å ta en del av livet hans, og at han deler mange av mine drømmer. Det er så herlig å snakke med han, for han er både reflektert og moden. Han har sine barnslige, eller barnlige sider, som han liker å kalle det, i likhet med meg, og han elsker meg for de små tingene som andre kanskje synes er litt fjasete. Noe av det flotteste med vårt forhold, og han, er at han og jeg deler samme humor. Det er så utrolig flott, rett og slett, fordi det fører til at vi kan ha lange og mange samtaler med mye humor, latter, og samtidig litt alvor. Noe av det som også gjør ham til min drømmemann, er også at han ikke er perfekt, i likhet med meg, noe som gjør han perfekt for meg. Vi deler veldig mange erfaringer, har mange likhetstrekk som gjør at jeg føler jeg får den forståelse og den tillit jeg trenger for å bygge meg selv videre som menneske. Han er ærlig, åpen og tålmodig, og er det noe jeg virkelig setter pris på, så er det nettopp det. Ingenting er mer herlig enn den åpenhet vi kan vise til hverandre, at jeg får lov til å utfolde sider ved meg andre kanskje ikke vet om. Jeg liker også godt de romantiske sidene ved han, at han skriver nydelige kort til meg, og virkelig viser hvor flink han er med ord. Han er en mann med stort intellekt, og det betyr mye for meg. I tillegg er verdsetter han de samme tingene som meg, slik som dette med trofasthet, ansvarsfullhet, høflighet osv. Og selvsagt, han er verdens kjekkeste, ihvertfall i mine øyne, og det gjør meg heller ingenting. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 som regel faller jeg bare for en, vet ikke helt hva det er, men kan jo prøve å tenke tilbake og se om de jeg har falt for har noen fellestrekk:) hmmmmm ok, her kommer det: Utdanning på høyere nivå, for det har jeg og det er viktig at vi har de samme grunnlegende verdiene, ikke røyker omsorgsfull, bryr seg, lytter, morsom, tarvare på seg selv da det gjelder kosthold, trening og bekledning. Trofast! Setter familien høyt. Og han kan gjerne ta initiativ, samt at han må være oppegående, altså med andre ord lik meg da det gjelder holdninger, verdier og livsstil. han må også ha et godt og kjærlig blikk, jeg liker det når han ser på meg med et beundrende blikk i motsettning til et blikk som aldri møter mitt eget! ja det var det:) og jeg tror virkelig han finnes, tror til og med jeg har funnet han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå