Purple Diamond Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hvilken ansiktskrem, rens, scrub, maske o.l. bruker du? Er det noen produkter du har brukt som du vil anbefale eller som du ikke liker? Bruker du både rens, scrub, krem, maske osv.? Jeg bruker ansiktskrem hver dag, etter å ha vasket ansiktet med vann, og scrub/maske en gang i uken. Føler huden er den samme uansett hva jeg bruker eller ikke bruker, egentlig. Meget mulig jeg har brukt og bruker helt feil produkter. Nå bruker jeg Vaseline Intensive Care dagkremen, men synes ikke den er noe god til min hud. Den er altfor fet, men god før jeg sminker meg. Når jeg sminker meg, synes jeg det er greit med en litt fet krem. Men utover dagen blir huden, spesielt nesen, veldig fet... Veldig ulekkert! :gjeiper: Tips? Jeg bruker pudder, men nesen blir blankt etter en time anyway. Og uten pudder blir den like blank, så jeg mistenker ikke tetting av porer som "problemet" mitt. Har prøvd en krem fra Vichy, Normaderm Anti-Imperfection Hydrating Care,som jeg synes var veldig god. Bare så synd den er så dyr... Og jeg vil tro den ikke er noe god før sminkelegging. Eller? Ble litt surrete dette her, men håper noen kan komme med litt tips for min blanke nese
Purple Diamond Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. januar 2009 Ingen med blank nese der ute?
Jean Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Varför ingen svarar beror nog på att det finns drösvis med nyligen skrivna trådar om just detta. En av de vanligare frågorna faktum. jag vet att jag svarat i många trådar. Så sök gärna! Svaret i sig är inte alltid lätt. Dels kan talgproduktionen vara ärftlig, bakomliggande orsaker som yttre påverkan etc. Men i vilket fall är grunden i god och rätt typ av hudvård avgörande för att göra huden mindre avsöndringsbenägen. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
mari4ever Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Ingen med blank nese der ute? heisann:) grunnen til at nesen din blir blank vil jeg tro er at du bruker feil produkter til din hud. jeg har kombinert hud som er litt dehydrert nå. hvis jeg bare vasker ansiktet mitt med vann så blir huden dehydrert, dermed enda fetere i t-zonen. hvilken rens bruker du? eller bruker du bare vann? Denne vaseline intensive care er ikke noe god hvis du blir lett blank. denne er jo fet men den vil ikke holde det blanke borte. Gå til hudpleier eller the body shop så kan de hjelpe deg med hudpleie rutine? Det virker veldig dyrt når du kjøper produktene, men på the body shop er produktene veldig drøye. Min rensemelk, scrub holder mer enn et år(!) og ansiktskremen kanskje et halvt år. Husk at hudpleie er en god invistering:)
En som vet Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Jeg synes ikke det er så enkelt at har man blank/fet hud, så betyr det at man bruker feil produkter. Jeg får blank/fet hud, men har også tørr hud. Produkter for fet hud hadde ALDRI funket for meg. Jeg MÅ bruker litt fetere produkter. Uansett, et tips er jo å kjøpe et produkt som Body Shops Tea tree oil facial blotting tissues. Jeg synes de er gode. Da slipper jeg å dynge på med enda mer pudder som selvfølgelig ikke er noe bra for huden.
Purple Diamond Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2009 Takk for svar alle sammen
mari4ever Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Jeg synes ikke det er så enkelt at har man blank/fet hud, så betyr det at man bruker feil produkter. Jeg får blank/fet hud, men har også tørr hud. Produkter for fet hud hadde ALDRI funket for meg. Jeg MÅ bruker litt fetere produkter. Uansett, et tips er jo å kjøpe et produkt som Body Shops Tea tree oil facial blotting tissues. Jeg synes de er gode. Da slipper jeg å dynge på med enda mer pudder som selvfølgelig ikke er noe bra for huden. siden hun bruker denne kremen når du har fet hud, så er dette grunnen vil jeg mest tro siden brukt denne selv, og ble blankere av denne;) Det er en krem beregnet for normal hud-tørr:) Oil blotting tissues bra the body shop er bra ja! vil og anbefale kanebo sine oil blotting tissues
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå