^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Kanskje et superteit spørsmål dette her, men vi prøver allikevel. Jeg har, helt siden jeg kjøpte den, hatt problemer med å få inn musikk på iPoden min. Jeg laster ikke ned fra iTunes, og synkronisering hjelper ikke. Jeg har endelig skaffet meg SharePod som funker utrolig bra, og endelig er alle sangene mine inne på iPoden min. Spørsmålet mitt er om jeg allikevel trenger å ha iTunes på dataen, eller om jeg kan avinstallere det? Vil iPoden funke like bra selv om ikke det er der inne? Evt. hvordan skal jeg hindre at iTunes popper opp hver gang jeg plugger iPoden i dataen - dersom jeg absolutt må ha det da. Hilsen en som ikke er så veldig god på data og teknologi (og i alle fall ikke j**** Apple).
Kamikatze Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Ja. SharePod har endel felles funksdjoner med iTunes. Endret 22. januar 2009 av Kamikatze
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 Dvs. ja, jeg trenger fremdeles å ha iTunes? :klø:
Gjest padawan Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 prøvd feks med Winamp? det er ikek avhengig av iTunes fo å fungere.
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2009 Jeg har Winamp, men jeg visste ikke at det var mulig å legge inn sanger derfra. Skal prøve det. Jeg trenger jo ikke å bruke Sharepod, det var bare det første jeg ble anbefalt. Det jeg trenger er jo bare et program, som ikke er iTunes, hvor jeg kan overføre sanger fra.
Gjest padawan Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 (endret) husker jeg ikke helt feil så må du ha winamp 5.3 eller nyere for at det skal funke med portable spillere. Går du inn på Media library på Winamp er Portables et alternativ litt nede på listen. Det er der mp3-spillere dukker opp når du kobler den til maskinen. når den er koblet til er det bare å høyreklikke på en sang, album eller artist og velge Send to iPod. edit: fant leif Endret 23. januar 2009 av padawan
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2009 Supert! Da skal jeg sjekke det ikveld. Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå