Gjest sommergjest Skrevet 27. juni 2003 #1 Skrevet 27. juni 2003 Tenker på å kjøpe meg øretelefoner til datamaskinen min. Vet noen hvor mye sånt koster? Og hva bør jeg se etter - kvalitet/utseende/type? Som nybegynner håper jeg på litt hjelp fra dere... dumt å valse inn i nærmeste butikk og plukke med meg de første jeg ser... og hva med å handle på internett?
Tusenfryd Skrevet 27. juni 2003 #2 Skrevet 27. juni 2003 Du skal veldig gjerne spørre om råd i en dertil egnet butikk. Øretelefoner finnes i alle varianter og alle prisklasser. Fra hundrelappen og til tusenvis av kroner. Man plugger inn i et hull, hva du plugger inn? Vel, det bestemmer du selv. Og alltid når jeg har kjøpt, så har jeg fått en ekstra plugg, siden noen er små (til walkman) andre er større. Så får man en sånn adapterplugg, så du kan brukle hva som helst på alt du kan ha øretelefoner i.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 27. juni 2003 #3 Skrevet 27. juni 2003 Anbefaler at du velger et godt merke med godt bygget system som tar vare på hørselen din. Det kan lønne seg med et Koss-sett til 599,- istedet for noe billig Panasonic etc. når du i det lange løp sparer trommehinner på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå