Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Min sønn på 11 år bruker mobilen på internett , kan jeg låse tlf? hvordan? Har sett etter en låse funksjon på tlf. men finner ingen. Kan eventulet telenor legge inn sperre på hans nr?
Antagonist Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Hva mener du med at han bruker den på internett? Kjøper han nedlastbart materiale?
MonicaØH Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Hei Du mener sikkert at han bruker å være på internett på mobil, og det vet jeg er dyrt.. Telenor kan sikkert stenge internett-tilgangen på det nr, hvis ikke kan du gå inn på innstillinger(på mobilen), java-innstillinger og velge en annen en enn det markøren står på. Men det kan han sikkert klare å fikse tilbake selv, så jeg hadde ringt Telenor
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Hei Du mener sikkert at han bruker å være på internett på mobil, og det vet jeg er dyrt.. Telenor kan sikkert stenge internett-tilgangen på det nr, hvis ikke kan du gå inn på innstillinger(på mobilen), java-innstillinger og velge en annen en enn det markøren står på. Men det kan han sikkert klare å fikse tilbake selv, så jeg hadde ringt Telenor Takk for svar. tenkte gjerne jeg måtte ta kontakt med telenor ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå