Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Fikk anbefalt denne av frisøren der jeg bestilte håroppsats til bryllupet. Noen som har prøvd denne? Virker sånt virkelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om, men høres ut som juks :P

Skrevet

jeg har prøvd shampo og balsam. Synes ikke det fungerte særlig. nå var ikke shampoen stort dyrere enn frisørshampoer, så det var verdt forsøket.

Skrevet

jeg har brukt den på datteren min, og den funker!! Håret hennes er blitt mye lenger og tjukkere. Verdt hver krone spør du meg!! :)

Gjest Skamklipt av frisøren
Skrevet

Hei.

Jeg har prøvd produktene, og det hadde vært helt greit å bruke dem hvis det ikke var for at jeg får utbrudd av store, smertefulle kviser i hodebunnen.

Det er helt tydelig at det er shampooen, og at kvisene kommer av infiserte porer.

Hodebunnen normaliserer seg når jeg slutter med shampooen, og kvisene kommer tilbake med en gang jeg forsøker å bruke produktet igjen.

Jeg er 35 og ferdig med tenåringshuden, har ren, god hud ellers og ikke problemer som krever spesielle produkter.

Jeg kjøpte shampooen fordi jeg ble klippet så kort og stygt hos en frisør som tynnet håret med en slags kniv.

Likte ikke frisyren, og ville ha litt hjelp til å få tilbake håret slik det var.

Kvisene som kommer er ikke som de jeg hadde da jeg var 19 heller.

Da var de små og forsvant somregel over et par dager.

Disse kvisene er store, smertefulle kuler- og hodebunnen er visst helt i uballanse...

Det står at man skal bruke shampoen sammen med balsamen i mer enn tre uker sammenhengende for å få effekt. "Høres egentlig ut som et salgstriks", tenkte jeg.

Men jeg tenkte at det ikke kunne skade å prøve heller. (Rimelig stygg sveis om dagen, så litt desperat..)

Men så fikk jeg altså disse vonde kulene, som kom tilbake da jeg bestemte meg for å bruke opp produktene.

Au, anbefaler det ikke.

Skrevet

Jeg brukte dem også en stund, men jeg merket egentlig ikke noe særlig forskjell... :sjenert:

Kan hende man ser resultater etter lengre tid, men jeg så ingenting etter å ha brukt en hel flaske av både sjampo og balsam.. :sukk:

Skrevet

Prøvd den jeg også, men merket ingen forskjell i det hele tatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...