Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart flytte fra kjæresten jeg har vært sammen med i tre år. Flytte ut av byen og ut av landet. Jeg har fått mange kommentarer fra folk som sier at de ikke ville gjort det samme. Dette er min mulighet til den utdannelsen jeg vil ha, vil jeg bli i Norge må jeg nok belage meg på hvertfall to år med studier før jeg kommer inn på den bachloren jeg vil inn på. Jeg tror det kommer til å gå, og hvis det ikke går så ville det ikke gått uansett.. Hvis du hadde vært sammen med kjæresten din i tre år og du hadde valget mellom en utdannelse i Sverige eller å bli i Norge for å bli ferdig med utdannelsen hvertfall to år senere, hva hadde du valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde flytta :) Avstandsforhold kan fungere bra, det er ikke verdens undergang akkurat. Når det gjelder utdannelse MÅ man være "egoistisk", mener nå jeg.

Skrevet (endret)

Jeg kjenner mange som har studert i utlandet, alle som har vært borte i mer enn 3 måneder har slått opp med kjæresten. Men det er sikkert mange som vet av noen det har gått bra med også. Jeg ville uansett gjort det, tenk om du ikke drar, og så blir det slutt etter en liten stund likevel. Det er ikke noe man kan garantere seg mot.

Endret av Gåsemor
Skrevet

Jeg skal flytte for to-tre år jeg også. Jeg er såpass trygg på forholdet til at det skal gå bra. Vi kommer til å besøke hverandre så ofte vi kan og så ofte økonomien strekker til. Riktignok skal jeg bare flytte til en by laaangt unna her vi bor no, ikke til sverige.. men det går vel for det samme. Jeg gruer meg til å dra, men det blir godt å komme hjem igjen. Da er vi utstudert og kan begynne på et nytt kapittel i livet sammen. :)

Skrevet

Det er vel bare det at jeg gruer meg noe inderlig, det er under en uke igjen til vi skilles..

Jeg kjenner mange som har studert i utlandet, alle som har vært borte i mer enn 3 måneder har slått opp med kjæresten.

Hadde disse parene vært sammen lenge eller? Får vel bare håpe på det beste.. Vi har forøvrig hatt et år med avstand da han var i militæret så vi har klart det før, det er bare ikke noe gøy :gjeiper:

Skrevet
Det er vel bare det at jeg gruer meg noe inderlig, det er under en uke igjen til vi skilles..

Hadde disse parene vært sammen lenge eller? Får vel bare håpe på det beste.. Vi har forøvrig hatt et år med avstand da han var i militæret så vi har klart det før, det er bare ikke noe gøy :gjeiper:

Varierende, men stort sett ja. Et par hadde vært sammen i 5 år og var forlovet. Men som jeg prøvde å si, det kan jo bare være tilfeldigheter. Det er jo uansett mange som ikke flytter til forskjellig land men som slår opp med kjæresten likevel, i alderen der man begynner å studere.

Skrevet

Jeg hadde nok også flyttet. To år er lite i den store sammenhengen, og kan være en fin test på om forholdet virkelig er solid. Du skal ikke se bort i fra at romantikken til og med blomstrer opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...