lovenemo Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Har ikke gjort det tidligere, men har begynt smått med det nå. Huden min trenger krisehjelp, så nå er dyprens hos hudpleier bestilt og jeg skal få veiledning til hvilke produkter jeg bør bruke til huden min. Selv om det koster en del, så tar jeg meg råd til det. Er bare prioriteringer det er snakk om egentlig
Gjest ts Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Det tenker jeg også, men jeg får liksom litt dårlig samvittighet for at jeg bruker så mye penger på det.. Men jeg ser det som en investering i bra hud i framtiden også, så det er jo egentlig ikke så dumt. Men venninnene mine syns jo jeg er helt "lost" som kan bruke så mye penger på det. Det er bare å ikke røyke og ikke drekke en liter sprit hver helg egentlig så er pengene fort spart inn
lovenemo Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Hehe, ikke sant. Bruker heller pengene på ordentlig pleie til meg selv, enn fest ^^
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Jeg drakk så mye øl at huden min ikke trengte fuktighetskrem engang Nå som jeg jobber bruker jeg mer penger på hudpleie og mindre på øl.
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Jeg går ikke ofte til hudpleier, men bruker produkter fra Jan Marini. Ikke kjempedyrt når man bestiller det over nettet, dessuten har jeg merket verdien av å bruke litt mer penger på gode produkter som faktisk fungerer. Aldri mer L'Oreal og Garnier!
Fantomina Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Maneo Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Jeg går ikke til hudpleier, nei. Hudpleieproduktene mine kjøper jeg online, så blir som regel under 200 kr pr.
Ethereal Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 Nei, jeg bruker ikke mye penger på det. Går ikke til hudpleier osv. Men når jeg først kjøper produkter må jeg opp i en viss prisklasse pga eksem osv. Må ha noe som fungerer
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #10 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har studert i tre år nå og har brukt penger på dette hvert semester. Hudpleie for ansikt cirka én gang i året (studentrabatt), men farger vipper og bryn kanskje tre ganger i året. Kjøper produkter fra Redken og Tigi til håret, men de er veldig drøye og jeg bruker ikke mye. Har naturlig fint hår så stusser bare litt i tuppene et par ganger i året, ikke store frisørutgifter. Produkter til kropp og ansikt samt sminke kjøper jeg fra Biotherm, Dior og Estée Lauder. Jeg vet akkurat hvilke produkter jeg skal ha, og kjøper som oftest i taxfree. Uansett er det drøyt når jeg ikke stadig skifter, og vet at produktene virker.
Gjest ts Skrevet 22. januar 2009 #11 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har studert i tre år nå og har brukt penger på dette hvert semester. Hudpleie for ansikt cirka én gang i året (studentrabatt), men farger vipper og bryn kanskje tre ganger i året. Kjøper produkter fra Redken og Tigi til håret, men de er veldig drøye og jeg bruker ikke mye. Har naturlig fint hår så stusser bare litt i tuppene et par ganger i året, ikke store frisørutgifter. Produkter til kropp og ansikt samt sminke kjøper jeg fra Biotherm, Dior og Estée Lauder. Jeg vet akkurat hvilke produkter jeg skal ha, og kjøper som oftest i taxfree. Uansett er det drøyt når jeg ikke stadig skifter, og vet aFås det i alle hudpleie salonger??
Gjest ts Skrevet 22. januar 2009 #12 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har studert i tre år nå og har brukt penger på dette hvert semester. Hudpleie for ansikt cirka én gang i året (studentrabatt), men farger vipper og bryn kanskje tre ganger i året. Kjøper produkter fra Redken og Tigi til håret, men de er veldig drøye og jeg bruker ikke mye. Har naturlig fint hår så stusser bare litt i tuppene et par ganger i året, ikke store frisørutgifter. Produkter til kropp og ansikt samt sminke kjøper jeg fra Biotherm, Dior og Estée Lauder. Jeg vet akkurat hvilke produkter jeg skal ha, og kjøper som oftest i taxfree. Uansett er det drøyt når jeg ikke stadig skifter, og vet at produktene virker. hehe det jeg prøvde å si var: fås studentrabatt i alle salonger?
angeleyes Skrevet 22. januar 2009 #13 Skrevet 22. januar 2009 Jeg bruker ikke mye penger på slike produkter. Ønsker meg ofte til jul og bursdag og da pleier det å holde en stund. Jeg bruker ikke mange ulike produkter.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #14 Skrevet 22. januar 2009 hehe det jeg prøvde å si var: fås studentrabatt i alle salonger? Niks.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #15 Skrevet 22. januar 2009 Jeg bruker nok litt for mye på egenpleie ja... Men for meg er det verd det!! Jeg tok godt vare på huden min da jeg jobbet før jeg begynte å studere, og brukte litt penger på det. Da jeg tok valget å begynne å studere etter fler år med grei inntekt, bestemte jeg meg for å gå over til billigere produkter. Det holdt i et halvt år, da var huden min SÅ mye dårligere enn med de gode produktene jeg brukte før. Nå går jeg til hudpleier et par ganger i halvåret, bruker dyre prod. som jeg kjøper billigere på ebay, og jeg kjøper også hårprodukter på nettet. Et godt tips er å ta hudpleietimer på hudpleieskolene - billig og bra behandling, og elevene er flinke! Veldig studentvennlig!
Gjest ts Skrevet 22. januar 2009 #16 Skrevet 22. januar 2009 Da skal jeg jammen finne ut om det er hudpleieskole i nærheten av meg.. Tror ikke det men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå