lovenemo Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Noen her som har erfaringer med rens og krem fra Matis? Fikk med en del prøver fra hudpleier, og de virker bra da Men prøvene varer ikke lenge nok til å få kjent ordentlig på produktene.. Så, noen? Er det verdt å bruke pengene på? Var forresten denne jeg fikk med; http://www.dermanor.no/default.asp?ArtID=182
Hilde Christina Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Jeg er veldig fan av Matis. Brukte Decléor fast i noen år, men har de siste måneden konvertert mer og mer over til Matis isteden. Synd det finnes få nettbutikker som selger merket men det er absolutt verdt pengene etter min mening
cherryblossom! Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har brukt matis ei god stund.og er veldig fornøyd! Huden min elsker produktene deres,så de er virkelig verdt pengene Jeg bruker både rens og hudkrem derfra,i tillegg til serum. Anbefales
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Jeg elsker Matis-prod! De har min absolutte favoritt-krem, bare synd den koster 700... Og jeg finner den aldri til salgs på nettet .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå