Gå til innhold

Drømmen

Gjest Kråkaa

Anbefalte innlegg

Gjest Kråkaa

I de siste årene så har jeg en drøm som kommer og går ganske ofte. Drømmer om dette minst 1 gang hver 14 dag. Drømmen varierer men "budskapet" er alltid det samme. Det handler om at jeg tar et oppgjør med ei som brukte å være bestevenninna mi fra da vi var bittesmå til ca 5 klassen på barneskolen. Nå er jeg 26 år så det er en stund siden dette.

Endag var vi ikke bestevenninner lengre. Hun ble med i den "kule gjengen" og overså meg totalt fra den dagen. Er fra en liten plass så man hadde ikke så mange andre å velge imellom heller som nye venner. Ble mye mobbet og følte meg sviktet av venninna mi siden hun begynte å henge med den gjengen som stod for mobbinga.

Uansett,i de siste årene så har jeg altså disse drømmene om dette. Drømmer at jeg møter henne og tar et oppgjør med henne. Kjefter på henne og spør hvem iall verden hun tror hun er osv.

Det er ikke aktuelt for meg å ta kontakt med henne for å si at dette plager meg,ikke nå når det har gått så mange år. Men jeg begynner å bli lei det hele og skulle ønske jeg kunne ha kommet meg videre..

Men så er det det at jeg nylig igjen opplevde et slags brudd med ei venninne og nå har hun begynt å blande seg inn i den samme drømmen! Slik som i natt så drømte jeg om disse to eks-venninnene,at de er på en måte en og samme person,at jeg tar et oppgjør med dem og prøver å fortelle dem hvor bra livet mitt er uten dem (ikke på en hånlig måte men slik fakta er..)

Hvor lenge skal disse drømmene pågå? Noen som har opplevd noe lignende?

Høres sikkert helt crazy ut hele greia..og det begynner å føles litt for crazy må jeg innrømme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alltid det er budskap, men underbevisstheten din som vil fortelle deg at du trenger å jobbe med en del av deg selv. F.eks selvtillit, mot til å si i fra til mennesker, stå for det du mener, etc. Stå for din integritet kanskje. Siden du forteller dem i drømmen hvor bra du har det.

Tydelig at ditt høyere jeg vil deg bedre og prøver å bearbeide disse "traumene" via drømmene dine.

kanskje er du redd din venninne vil oppføre seg på en lik måte som hun i barndommen?

Frykt kan gjøre mye vet du. Ofte burde man gi slipp på den og slappe helt av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa
Det er ikke alltid det er budskap, men underbevisstheten din som vil fortelle deg at du trenger å jobbe med en del av deg selv. F.eks selvtillit, mot til å si i fra til mennesker, stå for det du mener, etc. Stå for din integritet kanskje. Siden du forteller dem i drømmen hvor bra du har det.

Tydelig at ditt høyere jeg vil deg bedre og prøver å bearbeide disse "traumene" via drømmene dine.

kanskje er du redd din venninne vil oppføre seg på en lik måte som hun i barndommen?

Frykt kan gjøre mye vet du. Ofte burde man gi slipp på den og slappe helt av. :)

Det du skriver passer meg så utrolig godt!

Vil bare takke for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så gøy. :)

Nå får jeg vel høre: Å hærregud, det ekke bevis eller klarsynthet, men la meg bare få sagt at det påstår jeg ikke i det tilfellet heller.

Uansett... Husker jeg før kunne drømme utrolig sterkt og bli urolig fordi jeg kunne tro det var et budskap, og det er det jo, men da ofte over en del av personligheten din, noe man tenker om andre eller seg selv.

Man kan sikkert få mer detaljerte budskap og, jeg har opplevd det noen ganger, og har og skjønt at mareritt er frykten for "et eller annet" - hva man nå enn drømmer) og ikke spådommer, slik mange kan tro. Og bli skremt av :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...