Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 I følge kontoutskriften min skal jeg i går ha brukt 505 kroner hos noe(n) som kaller seg Invoice. Invoice 313292 står det i bankutskriften min. Jeg googlet invoice og blir ikke klokere... Noen som får noen ideer? :klø:
janne84 Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 jeg og betalter til invoice, og det er one call
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Invoice betyr faktura/regning. Utskriften betyr at du har betalt en regning, men spesifiserer ikke hvem den regningen er betalt til. Du har antageligvis oversikt over hvem du har betalt regninger til, så se etter hvilken av de sist betalte regningene som har vært på det beløpet som er på kontoutskriften.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Aha... Det demrer. Det må være treningssenteret. Fikk akkurat en mail om at det var gjort en feil i beløpet som var trukket, derfor kjente jeg ikke beløpet igjen. Phu. Ingenting mystisk, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå