Gjest t_utlogget Skrevet 22. januar 2009 #1 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei, logger meg ut for denne tråden. Jeg må bytte fastlege, og lurer på om noen har gode anbefalinger? Gjerne i området Sagene/Torshov, og helst kvinnelig. Jeg ser etter en lege som har litt fartstid som allmennpraktiker. Det aller verste jeg vet er å ikke få tid nok og føle at jeg blir dyttet ut døren, så jeg trenger en lege som lytter og forstår. Jeg trenger også at det er mulighet for akuttime på det aktuelle legekontoret slik at jeg kan komme inn på morgenen for sykemelding etc. Noen gode anbefalinger? ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teebie Skrevet 22. januar 2009 #2 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg er veldig fornøyd med Din Lege på Røde Kors klinikk på Frogner. Har brukt dem siden 2003. Min fastlege er mann, men de har flere kvinnelige der også. (Får henvisning til gynekolog for GU, har fått det anbefalt av kreftsykepleier på Ullevål, hvis det er derfor du vil ha en kvinnelig lege mener jeg) Er et ganske stort legesenter, og de har legevakt som går på omgang blant dem som jobber der, slik at det er bare å komme for å få sykemelding samme dag. Tror det lengste jeg har ventet i et slikt tilfelle er 20 min Lykke til;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 22. januar 2009 #3 Del Skrevet 22. januar 2009 Kvinnelig lege på Vålerenga eller rundt der som er HELT suveren.. Aldri vært borti makan til dame! Tar seg god tid og ser deg virkelig når du er der. Hun heter Rødsand, husker ikke fornavnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå